vreau sa am un copil, dar sunt la menopauza de 4 ani

am 45 de ani, sunt in menopauza de 4 ani, dar vreau sa am un copil!
ce sanse am?
ce sanse am?
3 comentarii

Daca Adriana Iliescu a avut o sansa la asa o varsta, tu ai avea sanse mult mai mari. Sa fie asa cum iti doresti!

am implinit 46 de ani si sunt hotarata sa am din nou un copil.sunt in menopauza de la varsta de 40 de ani, am o fiica de 20 de ani, nascuta cu cezariana.ce am de facut in continuare, sa pot ramane insarcinata, ce tratament, sau ce solutii exista?astept rapunsul cu nerabdare, va multumesc!

exista in tara un medicament care contine pilocarpina 2% picaturi?de unde pot procura?stiti cat de important este!!va rog ajutati-ma!urgent!in ungaria nu mai este humacarpin, pot gasi inlocuitor in tara?

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.

HEMOROIZI? FISURI ANALE? Tratament fără operație și fără internare!
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
Clinicile Proctoline sunt centre medicale specializate în tratarea eficientă a hemoroizilor și a fisurilor anale. Ne găsiți în 14 orase din țară! Detalii aici
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2implantul are cumva infuenta asupra sarcinii?
- 9trasmitere crize epileptice