palpitatii, stare de sufocare, frisoane

27-04-2012
catalin233
Nu este medic/terapeut
catalin233
buna ziua ma numeste catalin 23 de ani bucuresti.. in fine.. sper sa ma puteti sfatui sa pot face ceva in accest sens deci sa incep primu sintom a fost cu palpitatii o stare de sufocare adica respiram mai greu si o frica de nedescris care nush de unde vine acceasta frica pana de curand in fine si frioase tremura carnea fara sa ma contrelez asta tine max 5 7 min max asta a fost prima oara cand am si renutat la coca cola in fine.. am fost la spital mi sa spus ca nu am nimk ca este din cauza la stres oboseala etc posibil deoarece eu lucrez ca ospatar si stau cam 14 16 ore in picioare 2 zile cu 2 zile... am crezut ca a fost ceva intamplator si nu se va mai repeta am doctori care vin la resturant sa manance si eu fiind mai guraliv de fel ma bag in seama si aduc vb si de ce mi sa intamplat si ma asculta si imi spune sa ma duc sa fac un test de efort.. o sa fac si asta.. si sa va spun si azi ce mi sa intamplat si cum deci am venit de la munca ieri am fost la frizer am ajuns akasa pe la 3 ma-m pus la calculator si ma-m mai ridicat spre dimineata fara sa ma odihnesc. in regula adorm.. sper 5 dimineata si intra mama in camera pe la ora 7 8 maxim ma trezesc de odata si ma intreaba ceva care am si uitat aveam o frica de nedescris dar nush dc ma temeam de moarte o spaima foarte mare si dupa accea a plecat din camera si am incept sa ma simt singur molesit stiam ca o sa am palpitatii iar si ma-m dus in camera la mama si la tata si am stat un pic pe canapea poate imi revin si atunci au inceput frisoane si ia-m zis sa cheme salvarea ca sunt mai sperios de fel de astfel de lucururii deci nush ce se intampla cu organismul meu cu mne imi este frica sa nu am ceva cu inima sau cu capu cine stie ce tre sa fac va rog astept raspuns multumesc mult si va ast la resturant Sa va serversc frumos:* cu incredere restaurant Trattoria il calico Floreasca multumesc si va astept intrebati de catalin ospat