Pata rosie la baza penisului - diametru cca 5 mm

22-07-2015
costin32
Nu este medic/terapeut
costin32
Buna ziua. De ~o luna mi-a aparut pe piele, la baza penisului o pata rosiatica, lucioasa, care din cand in cand se exfoliaza. Nu ma doare, nu ma ustura, nu se inflameaza. Mentionez ca acum 3 luni am facut sex neprotejat cu o fata care lua antibiotice pentru anticonceptionale(am inteles ca antibioticele ar putea fi o cauza a candidozei)
De asemenea am in caminul studentesc in care locuiesc, toaletele sunt comune(e posibil sa se fi atins penisul de capacul wc-ului)
Momentan nu sunt asigurat medical si ma pot prezenta la un consult abia peste 2-3 saptamani(am o problema cu niste acte)

Pot aplica clotrimazol in continuare?
Va multumesc anticipat
3 comentarii
0
23-07-2015, ora 08:46
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Pata de genul ala nu cred ca e simptom de candida ci de alta bts (boala cu transmitere sexuala). Ai putea sa te duci la o policlinica de stat sa platesti in jur de 50 de lei consultatia sa te vada un medic dermato venerolog.
Mai incearca pe forum Dr. Albu Laura sau posteaza topicul la sectiunea Dermatologie.
Iti recomand relatiile sexuale cu partener unic si anume sotia ta si sa o respecti si sa nu ii aduci boli in casa de dinainte de casatorie pentru ca se pot croniciza (adica sa nu scapi de ele pe perioade lungi de timp, ani sau zeci de ani) si sunt anevoios si costisitor de tratat. Plus disconfortul psihic pe care il produc.
O sa raspunzi ca de acum incolo ai invatat lectia si o sa folosesti prezervativ.
Te informez ca si folosind prezervativ poti lua virusul HPV care produce negi genitali si la femei cancer de col uterin, plus cancer in gat (de aceea nu e bun sexul oral) plus herpesul genital. Cum iti iese herpesul la gura incepe sa iti apara in zona genitala. Ambele virusuri sunt pe viata si ramai purtator.