Pe viitor va fi greu sau poate chiar imposibil sa mai poti face copii?

24-05-2009
andreea2810
Nu este medic/terapeut
andreea2810
buna...am si eu o nelamurire...este adevarat ca daca folosesti anticonceptionale, va fi greu sau poate chiar imposibil sa mai poti face copii mai tarziu?? am auzit diferite pareri si m'au cam speriat putin...eu iau anticonceptionale cam de 1 luna..si in toata perioada asta m'au tot durut sanii...e posibil sa fie un efect advers, asa cum scrie in prospect?? vreau si eu un rasp..ms anticipat :*:*
15 comentarii
0
24-05-2009, ora 21:35
ele_flj
Nu este medic/terapeut
ele_flj
sincer, eu n-am luat anticonceptionale niciodata, ci am folosit numai prezervativul.sfatul meu este sa vorbesti cu un medic, mai indicat este cel de familie ca te cunoaste cat de cat.ce stiu despre pilule este ca au o eficienta 98-99% (daca sunt luate in fiecare zi la aceeasi ora ), iar efectele secundare ar fi doar niste dureri de cap, cresteri in greutate sau mici sangerari...papa
0
24-05-2009, ora 21:37
ele_flj
Nu este medic/terapeut
ele_flj
cat despre copii, sincer nu cred ca afecteaza cu ceva, dar numai medicul te poate lamuri..
0
25-05-2009, ora 14:23
andreea2810
Nu este medic/terapeut
andreea2810
intr'o singura zi am uitat...adica trb sa le iau la ora 5 fix..si eu le'am luat la 5 20.da nu cred k este vreo problema pt 20 d min...:-s
0
26-05-2009, ora 16:24
teea
Nu este medic/terapeut
teea
mai..eu una nu am auzit ca daca iei ac nu mai poti ramane insarcinata dupa aceea...si crede-ma ca am fost la destui ginecologi la viata mea si am intrebat.eu iau ac de 6 ani..
am prietene care au luat cate 4-5 ani si acum au copii...deci nu cred...
cele 20 de minute nu sunt o problema..poti sa stai linistita..., dar incearca sa le iei zilnic cam la aceeasi ora
0
24-05-2010, ora 09:13
crzym3
Nu este medic/terapeut
crzym3
buna!am si eu o intrebare!folosesc anticonceptionale karissa de aproximativ 6 luni, la indrumarea medicului!in mod normal le iau la ora 20, dar intr'o seara am uitat efectiv si am luat pastiluta a 2a zi de dimineata la ora 7(adica am intarziat cam 12 ore), apoi am continuat sa iau pastila din ziua respectiva la ora 20(ca de obicei) si la fel si restu!!in acest caz exista riscul unei sarcini?este nevoie protectie suplimentara timp de 1 saptamana sau mai mult?
0
10-12-2010, ora 16:22
ionuka
Nu este medic/terapeut
ionuka
Iau ac de o luna de 3 zile is in perioada aia de pauza dar nu mio venit menstruatiaa...oare ii normal?
0
16-12-2010, ora 13:09
l@vinia
Nu este medic/terapeut
l@vinia
o problema cu anticonceptionalele am avut si eu.faza cu sanii e de la reactii adverse.acum depinde ce anticonceptionale ai luateu am luat yasmine si aveam si eu aceleasi dureri de sani.iar faza cu ramasu insarcinata sau nu nu cred ca e adevarata am prietene care iau pastile de 3 4 ani si tot au facut copii frumosi sanatosi fara probleme, iar la tine nu se pune probl cerd eu mai ales daca ai luat doar o luna.consulta un ginecolog vezi ce te indruma sa faci daca ai nelamuriri.eu una le-am intrerupt pt ca mi-a dereglat total menstruatia adik mi-a venit pe 10 noiembrie si mi s-a incheiat pe 11 decembrie, ceea ce mi se pare enorm de mult asa ca mai bn am zis sa folosesc alte metode de contraceptie decat sa-mi termin stomacu si alte organe.eu am si nascut si ma gandeam sa-mi leg trompele dar nu stiu cat de bn sau de rau o fii???pa pa.multa sanatate
0
16-12-2010, ora 13:15
l@vinia
Nu este medic/terapeut
l@vinia
pt crzym3 anticonceptionalele cele mai multe dintre ele au efect indelungat asa ca daca ai uitat sa o iei la ora 20 si ai luat la ora 7 de dim nu are nici o chestie.e ff bn ca ai luat-o si atunci si ca ti-ai continuat ciclul de a lua-o la ora 20 iar.mai sigur citeste prospectul pastilelor.eu am uitat de vreo 3 ori sa o iau la ora indikata dar n-am avut probleme.asa ca poti sta linistita!!!
0
01-07-2011, ora 17:19
Madalina08
Nu este medic/terapeut
Madalina08
Buna, am si eu o problema... am inceput sa iau anticonceptionalele inainte cu o sapt sa vina menstruatia...desi am fost la un medic, mi-a sp ca pot sa iau pastilele chiar din acea zi, sau cel putin asa a dat de inteles... chiar asa am facut, iar dupa cateva ore am observat ca pe prospect scria cu totul altceva...sunt foarte ingrijrata deoarece mi-e frica ca ele sa nu isi fi facut efectul... peste cateva zile termin prima folie...o sa am atunci menstruatia? se poate intampla ceva rau cu organismul meu? va rog sa imi raspundeti... e foarte urgent...
0
04-07-2011, ora 21:12
GabytzzaDanyela
Nu este medic/terapeut
GabytzzaDanyela
Buna.am si eu o mare problema...
am luat anticonceptionale 3zile la rand iar a 3 zi am intretinut rel.sexuale.credeti ca e posibil sa fiu insarcinata?pe internet am citit ca dupa7zile efectul este garantat
va multumesc
0
05-07-2011, ora 19:06
mihaelaberea
Nu este medic/terapeut
mihaelaberea
Daca le-ai luat corect, adica din prima zi a ciclului nu exista riscul sa ramai insarcinata.
0
14-07-2011, ora 23:33
georgiana27
Nu este medic/terapeut
georgiana27
Buna, am si eu o intrebare... am luat o luna anticonceptionale, am terminat tableta si azi trebuia sa incep a doua tableta dar vreau sa le intrerup o luna si sa continui de luna urmatoare...se poate intampla ceva daca le intrerup?
0
27-07-2011, ora 20:11
lisithea
Nu este medic/terapeut
lisithea
Buna, am si eu o intrebare.Am luat anticonceptionale diane 35 recomandate de ginecolog, pentru primu blister, am inceput sa il iau in prima zi a menstruatiei.Greseala mea a fost ca urmatorul blister l-am inceput tot in prima zi de menstruatie, cam la 4 zile dupa ce am terminat primu blister, si am luat si a treia luna la fel.Ce efecte a putut avea?acu am inteles cacorect ar fi fiost sa le iau cu o pauza de 7 zile.cum sa procedez acum??
0
01-08-2011, ora 12:00
GabytzzaDanyela
Nu este medic/terapeut
GabytzzaDanyela
multumesc foarte mult pentru raspuns.
0
29-11-2011, ora 02:17
raisa1x1
Nu este medic/terapeut
raisa1x1
Buna, cunosc pe cineva care ia anticonceptional de 5 ani fara intrerupere, cand a vrut sa faca bebe a intrerupt si dupa sase luni a ramas insarcinata, fara nici o problema!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.