Postinor! Pastila iadului.

19-01-2011
Irina20
Nu este medic/terapeut
Irina20
Acum un an de zile datorita neatentiei si neincrederii partenerului in el, s-a pus problema daca nu cumva a ejaculat.Bineinteles ca, m-am speriat.aveam 19 ani si cu siguranta nu-mi doream asa ceva.
Partenerul meu a decis sa cumparam Postinor.
Si din acel moment si pana acum ma confrunt cu efectele acestui medicament care mi-a distrus viata.
Mai intai de la menstruatia reglata si care venea mereu pe acceasi data, am ajuns sa am o menstruatie dereglata, imi vine ba la inceputul lunii, ba la mijloc, ba la sfarsit...nu are nici o regula...
Am mers la un medic ginecolog care mi-a recomandat sa stau calma si sa astept sa-si faca mendrele aceasta pastiluta minune (de fapt sunt 2).
Dupa cateva luni, am observat si faptul ca de la minunatele mele 52 de kg am ajuns la 58...panicata am mers la un endocrinolog...care iarasi mi-a spus ca POSTINOR e de vina si sa astept sa iasa din organism.
Acum sunt la un an dupa aceasta pastila si am 62 de kg si o dereglare hormonala serioasa.
Ce sa spun...Postinor.greseala vietii mele.A mai trecut cineva prin asemenea experiente?
10 comentarii
0
19-01-2011, ora 22:50
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Eu am spus multor fete/femei aici pe forum sa evite acest gen de contraceptie cat pot de mult!!! Este o crima pentru sistemul endocrin si hormonal, dar acum, ce sa zic, fiecare isi decide "tratamentul". Exista multe feluri de anticnceptionale astfel incat pilula de a doua zi sa nici nu mai poata fi luata in seama si calcul. Bine ca ai subliniat si tu, bravo!
0
20-01-2011, ora 15:12
tulburare_anxios_depresiva
Nu este medic/terapeut
tulburare_anxios_depresiva
eu o aprob. pozitiv pe eclectica.
multa sanatate irina 20 !
0
04-04-2011, ora 21:35
diamond_br
Nu este medic/terapeut
diamond_br
Te inteleg perfect irina20, am luat si eu acum 3 saptamani escapelle si crede-ma ca am avut o stare oribila...a trebuit sa ma duc la spital pt ca nu mai mancam deloc eram ametita aveam greturi...m-am simtit oribil...mi-a aparut si acea menstruatie falsa si nici nu stiu acum cand sa ma astept sa imi vina cm...am jurat ca nu voi mai lua acest gen de pastile de urgenta...sun t oribile urmarile lor.multa sanatate:*
0
05-04-2011, ora 13:39
alexiya
Nu este medic/terapeut
alexiya
intradevar nu e bine sa iei postinor pentru ca efectele pe care poate sa le aiba nu sunt prea placute..si totusi multe persoane iau..si uneori multe iau doar de teama sa nu ramana gravide chiar poate daca acest risc nu exista..si totusi daca vrei o metoda de urgenta ce poti face..alta solutie nu ai..e bine intradevar sa eviti sa iei aceasta pastila..eu am luat
postinor acum 1 an jum si ultima data am luat pe la inceputul lui februarie..si totusi tin sa mentionez ca m-am protejat mereu, numai ca s-a intamplat sa se rupa prezervativul..ce era sa fac?! sa astep si sa ma rog sa nu fi ramas insarcinata..auzisem de efectele negative pe care le poate avea si totusi am luat postinor..prima data knd am luat nu am avut absolut nicio senzatie sau vreo dereglare..acum a 2-a oara cand am luat la fel, nu am avut dc sa ma plang(poate doar ca mi-a venit menstruatia mai devreme cu vreo 2 sapt)..de ingrasat poate m-am ingrasat eu putin dar nu cred ca are legatura ca pastila de a doua zi(am inceput sa mananc foarte neregulat si destul de taziu si am si pofta de mancare).acum cred ca depinde de fiecare..pana acum pot sa ii multumesc lui Dumnezeu ca la mine nicun fel de pastila nu a avut efecte adverse pana acum:)
0
15-03-2012, ora 00:47
safe
Nu este medic/terapeut
safe
Eu am luat si de 2 ori intr-un an, chiar 3, fiind de felul meu f stresata, chiar daca poate nu era cazul... pt mine nu a avut niciun efect negativ postinorul...ca norocul. Oricum, daca stii k exista posibilitatea de a ramane insarcinata mai bine iei postinor decat sa trebuiasca sa recurgi mai incolo la ceva mai neplacut
0
15-03-2012, ora 00:54
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Scuze ca sunt directa: mai civilizat este sa folosesti celelalte n metode de contraceptie decat sa ajungi la postinor sau avorturi.
Sa dea Dumnezeu sa n-ai probleme, dar impactul asupra sistemului hormonal se poate vedea si peste mai mult timp. Faptul ca avem menstruatie regulata e doar unul din semnele ce pot arata ca suntem sanatoase...
Parerea mea.
0
15-03-2012, ora 16:05
safe
Nu este medic/terapeut
safe
Pai eu folosesc acum anticonceptionale, scuze si eu ca sunt directa, dar uneori se poate intampla sa nu te poti protejat cu adevarat si atunci mai bine iei postinor ;) De exemplu daca nu ai relatie stabila nu are rost sa iei anticonceptionale, dar poate intr o seara te cauta un fost, vrei sa o faci protejat si se rupe prezervativul. Atunci ce faci? Noroc cu postinor:)
0
15-03-2012, ora 16:11
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca ti s-a rupt prezervativul de trei ori intr-un an, exact in perioada fertila, inseamna ca nu prea esti, de fapt, norocoasa de care spuneai :D. Sau nu stie intempestivul partener sa-l utilizeze corect.
Sa fim sanatoase, ce sa mai spun.
0
15-03-2012, ora 16:53
safe
Nu este medic/terapeut
safe
nu vorbeam exact de perioada fertila, o prietena de-a mea a patit o si nu era in perioada fertila. Si nu te lua de situatia mea, eu ziceam doar ca nu am avut efecte adverse de la postinor si atat ;)) Nu e nevoie de alte comentarii, biniuca?:*Eu nu foloseam prezervativ ci metoda coitus interruptus;)) pe care o foloseste majoritatea in ziua de azi, in 4 ani in care doar aceasta am folosit o nu am patit nimic, dar fiind f stresata la capitolul asta, de multe ori preferam sa stiu o treaba si sa apelez la postinor.Dar acum nu mai e stres cu anti baby. O zi frumoasa sa ai!
0
20-03-2012, ora 18:38
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca mi-ai spus "biniuca", gata, nu mai comentez. Nici n-as sti ce.
Hai sa fim sanatosi! :)


Totusi, daca nu era in perioada fertila, dar a fost in perioada fertila si a ramas prietena ta, atunci asa e! Ca sa nu mai spun ca te poate cauta un viitor si nu un fost si atunci chiar e complicat. :D
Ups, am zis ca nu mai zic nica.

Sa mai si zambim, ca ce poti citi pe forumu asta...e trist rau.
Numai Bine tie!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.