Postinor, sangerare dupa act sexual, ce sa fac? mai iau postinor?

19-09-2011
gabitza0410
Nu este medic/terapeut
gabitza0410
Buna ziua,
de cateva luni, am sangerari dupa actul sexual ( e adevarat ca partenerul meu e tot plecat si contactele sexuale is extrem de rare).
Am vrut sa iau anticonceptionale, nu mi-a rezistat organismul nici la cele normale nici la cele trifazice, medicul a zis ca nu le accepta organismul pt ca aveam un chist, pe care intre timp mi l-a tratat dar pastile tot nu am mai putut sa iau.
Aseara, am avut un contact sexual neprotejat, si pt ca is in acea perioda fertila, imi e cam frica de o sarcina, mi-am cumparat deja postinor insa, intre timp, mi-a aparut o sangerare. Nu este o sangerare normala, seamana cu o zi normala de menstruatie ( in mod normal trebuia sa-mi vina pe 2 octombrie si acum e 19 sept)
Ce sa fac? Iau Postinor? sa nu ma las influentata de aceasta sangerare? sau nu mai are rost sa iau postinor?
8 comentarii
0
19-09-2011, ora 06:04
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Ia Postinor si neaparat programeaza-te la un control ginecologic + test Papanicolau...Trebuia sa-ti iei Escapelle...e una singura.era mai usor presupunanad ca-ti va fi rau din nou..Nu e bine ca ai sangerari dupa actul sexual...
0
19-09-2011, ora 19:44
gabitza0410
Nu este medic/terapeut
gabitza0410
Va multumesc tare mult! asa am sa fac.
Am luat deja azi-noapte prima si azi a doua pastila, mi-a fost cam rau la prima, pe a doua nu am mai simtit-o ca juma de zi am fost sub anestezia de la o extractie de masea, , , care sper sa nu fi influentat postinorul, eu i-am zis doctoritei dar a spus ca nu au legatura.
Acum iau 5 zile amoxicilina si ketonal, sper sa nu aiba vreo influenta asupra efectului postinorului.
0
20-09-2011, ora 20:32
Dr. Nicoleta Grigore
Endocrinologie, Bucuresti
Dr. Nicoleta Grigore
Daca contactele tale sunt rare, asta nu inseamna ca Postinorul este solutia ideala de contaceptie!! e o doza bomba de hormoni care te poate deregla hormonal si in plus are o multime de reactii adverse! Postinorul nu e o bomboana!
0
22-09-2011, ora 00:18
gabitza0410
Nu este medic/terapeut
gabitza0410
Doamna Grigore, apreciez raspunsul dvs, dar probabil nu ati inteles din ce am scris, nu pot sa iau niciun fel de anticonceptionale.sangerez absolut toata luna si in cele 7 zile de pauza nu am nici o sangerare, asa cum ar fi normal.
Am folosit prezervativ, dar din pacate s-a rupt, asa ca nu am vrut sa ma risc in conditiile in care nu-mi doresc un copil acum.
Credeti-ma pe cuvant ca nici nu m-am gandit ca ar fi o bomboana...cred ca ar fi mai k sa nu mai fiti asa de dura in exprimare, de vreme ce nu aveti toate detaliile.Sunt un om educat si care are habar de unii termeni insa ni se pot intampla, oricui, astfel de lucruri neplacute.

O seara frumoasa!
0
22-09-2011, ora 09:57
Dr. Nicoleta Grigore
Endocrinologie, Bucuresti
Dr. Nicoleta Grigore
Cu atat mai mult cu cat aveti sangerari intre menstruatii, Postinorul este contraindicat in cazul dumneavoastra.Unul dintre efectele lui este acesta. In caz de hemoragii, nu este indicat. Cu atat mai mult cu cat aveti deja niste deregari hormonale, nu ar trebui sa mai bombardati oraganismul cu Postinor! Daca un prezervativ s-a rupt o data, nu inseamna ca si al doilea se va rupe. Cred ca pt dvs cea mai buna metoda de contraceptie este prezervativul in momentul de fata. Ar trebui sa faceti un consult endocrinologic si dozari ale hormonilor pt a vedea care e cauza sangerarilor anormale, si de asemenea si un control ginecologic de urgenta. Anual, test Papanicolau. Deoarece Postinorul se elibereaza fara prescriptie, unele fete il considera foarte la indemana!
multa sanatate.
0
24-09-2011, ora 09:19
gabitza0410
Nu este medic/terapeut
gabitza0410
Va multumesc fff mult pentru raspuns!
In cel mai scurt timp posibil am sa merg la ginecolog si endocrinolog si am sa incep sa vad daca am probleme cu hormonii.

O zi buna!
0
05-12-2012, ora 01:11
ioana.l
Nu este medic/terapeut
ioana.l
Buna! As avea si eu o intrebare va rog...am avut contact sexual neprotejat, fara ejaculare inauntru si am luat postinor la cca 58 ore dupa contactul sexual...este posibil sa fi ramas insarcinata? Va multumesc...
0
20-03-2013, ora 23:22
mariana81
Nu este medic/terapeut
mariana81
Buna! Sunt noua in forumul acesta nu stiu nici exact cum functioneaza.Scriu acest sms in speranta ca cineva il citeste si imi poate da un raspuns linistitor.Am avut un raport neprotejat in data de 06/03 care nu s-a termint cu ejaculare vaginala dar nu am vrut sa risc si am luat Postinor dupa la 10 ore de la raport si respectiv 12 de la prima pastila.Dupa 6 zile mi-a aparut o sangarare care a durat 8 zile ca un ciclul normal chiar daca mi se terminase pe 04/03, chiar si acum la 14 zile de la asumerea pastilei de Postinor prezint pierderi de sange in cantitati mici.As vrea sa stiu dc tre sa ma preocupe?Sarcina cred ca e exculsa in cazul sangerari dar pot fi alte probleme? Multumesc sperand ca cineva imi va raspunde.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Secreții (scurgeri) vaginale albicioase - normale sau nu?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.