Problema persistenta.

26-10-2009
Iulicu
Nu este medic/terapeut
Iulicu
Buna seara! In urma cu 2 ani am avut doua crize care incepeau prin amortirea membrelor stangi, apoi greutatea de a inspira aer si durere toracica insuportabila astfel incat trebuia sa stau ghemuit pentru a rezista. Nu era nici vorba de lesin sau stare de inconstienta. Dupa prima criza am fost internat la spitalul din Suceava la sectia cardio-vascula unde m-au gasit cu miocardo-pericardita. Cel putin asa au spus medicii de acolo. Dupa trei saptamani in are am fost internat si am stat si acasa si am luat pastile gen Lemesil, Preductal, etc, am mers din nou la scoala. Nu o durat doua saptamani ca sa aibe din nou loc o criza identica cu prima. iar am stat internat dar numai prntru cateva zile, ca mai apoi sa ma duc la Iasi pentru mai multe analize. Acolo mi-au spus ca nu se vad urme de pericardita, iar raspunsul lor pentru astfel de crize e pe baza neurovegetativa si ca toracele e prea putin dezvoltat astfel inima si aparatul respirator nu are spatiu suficient. Am facut apoi un RMN, dar totul era ok. Am inceput cu un tratement pe baza de calciu si ceva exercitii fizice. De atunci pana astazi in fiecare primavara si toamna mi se intampla cam vreo doua - trei zile la rand sa-mi fie putin rau - adica un gen de fotofobie cu amorteala a membrelor stangi exact ca in cazul crizei si o stare de lesin. Daca este cineva care se pricepe la aceasta problema si doreste sa-mi raspunda ii sunt foarte recunoscator. Multumesc anticipat.
4 comentarii
0
26-10-2009, ora 21:00
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Aceste stari sunt provocate de o toxina din sange si care se poate elimina eficient cu ajutorul remediilor homeopate si in homeopatie aceste simtptome sunt f. bine cunoscute. Medicina nu cauta si deci nici nu are cum sa gaseasca cauze, de aceea si diagnosticele contradictorii.
Consulta un medic homeopat si daca ti se gaseste remediul potrivit starile acestea vor disparea usor.
0
26-10-2009, ora 21:04
Iulicu
Nu este medic/terapeut
Iulicu
Multumesc mult. Ai idee cum se numeste aceasta toxina? Multi medici spun ca e din cauza lipsei de calciu. Ce e drept am mai avut pete albe pe unghii. E posibil sa fie si din cauza asta?
0
26-10-2009, ora 22:13
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Poate fi si de la lipsa de calciu, insa ma indoiesc ca e numai de la el. Numele ei nu conteaza si nici cauza, remediul primit de la medic e important. Insa daci ai pb. cu calciu fa asa:

Pt. lipsa de calciu lasa orice calciu artificial pe care il iei acum si cumpara-ti Calcarea carbonica CH15 de la o farmacie homeopata. Sugi in fiecare zi separat de masa la cel putin 1 ora cate o granula zilnic in prima saptamana, dupa care raresti la 2-3 zile. Si cand iti merge mai bine iei mai rar. Costa 6 lei un tub cu 90 de granule. Cu un astfel de calciu o sa te se simti imediat mult mai bine si o sa ti-l regleze pe cel din corp. Fa asta si o sa-mi multumesti ani de zile pt. acest sfat simplu.
0
26-10-2009, ora 22:34
Iulicu
Nu este medic/terapeut
Iulicu
multumesc mult pentru sfaturi
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.