probleme de la nuvaring

22-04-2012
rares89
Nu este medic/terapeut
rares89
Hristos a inviat
Pe data de 19 a acestei luni ne-am hotarat sa apelam la contraceptia cu nuvaring.Tin sa precizez ca nu am mai folosit nici o alta metoda de contraceptie pana acum in afara de prezervativ.
De cand a introdus inelul prietena mea a inceput sa simta o usturime spre mancarime in vagin de fiecare data cand facem dragoste.
Eu am aceleasi sintome pe varful penisului, dar nu foarte acute. Se acutizeaza mai ales cand ma spal.(cred ca am inceput sa simt acest dinsconfort cu o zi doua inainte de data intraduceri inelului, dar nu sunt sigur)
Sa fie de la inelul de contraceptie sau e alceva care a coincis cu introducerea inelului?
Ce ne sfatuiti sa facem?
5 comentarii
0
22-04-2012, ora 13:52
rares89
Nu este medic/terapeut
rares89
sunt prietena lui rares si tin sa mai adaug ca secretia vaginala este mai abundenta si are o culoare galbuie
0
23-04-2012, ora 01:16
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Probabil că este vorba de o vaginită. Nuvaring-ul nu provoacă vaginita, dar o poate agrava şi întreţine. După descriere, primul lucru la care trebuie gândit este o tricomoniază, dar nu se poate pune un diagnostic de certitudine numai după descrierea simptomelor. Un consult si o analiza foarte simpla (examen pe lama) sunt recomandabile.
0
23-04-2012, ora 14:26
rares89
Nu este medic/terapeut
rares89
Va multumesc pentru raspuns.
Am inceput de 2 zile sa facem spalaturi cu ceai de musetel si se simte o ameliorare.
Sa contiunam ce acest tratament inca 3 zile, sau e de prisos?
0
24-04-2012, ora 22:24
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
În cazul unei vaginite, rareori se vindecă numai cu spălături cu muşeţel. Asta nu înseamnă că tratamentul actual este de prisos, ci că ar putea să nu fie suficient.
0
23-03-2016, ora 17:29
polina.a
Nu este medic/terapeut
polina.a
Buna ziua, am si eu o intrebare legata de Nuvaring. Pana acum am mai luat timp 6 luni Diane 35 pentru tratamentul ovarelor micropolichistice( tin sa precizez ca in acea perioada nu aveam contacte sexuale, deci nu ma interesa partea contraceptiva a acestora) dar nu au avut nici un efect pozitiv. Asa ca am lasat-o balta. De curand am foat la alt medic care mi-a recomandat nuvaring, fiindca sunt prea speriata de efectele adverse ale pilulelor.Vreau sa intreb daca daca in perioada de 7 zile pauza pot avea contacte sexuale nepeotejate pt ca in prospect nu precizeaza nimic.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.