urina are un miros foarte urat si de culoare galbui.. sa fie tot de la anticonceptionale?

26-03-2012
Angyyy.d
Nu este medic/terapeut
Angyyy.d
Buna seara! Acum vreo saptamana mi-ati mai raspuns cu un sfat. As vrea daca se poate sa va mai intreb ceva. Mi-ati spus atunci sa renunt la anticonceptionale si sa nu mai iau niciodata deoarece am avut dureri si o secretie maro. ieri le-am terminat si nu o sa mai iau, doar ca acum am mai constat ceva. Nu stiu daca acest lucru se intampla mai de mult si eu nu am observat, dar azi am constat ca urina mea are un miros foarte urat si de culoare galbui. sa fie tot de la anticonceptionale? Va multumesc.
5 comentarii
0
27-03-2012, ora 12:39
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Nu e de la anticonceptionale. Probabil o infectie urinara.
0
27-03-2012, ora 14:41
Angyyy.d
Nu este medic/terapeut
Angyyy.d
Si infectia sa fie provocata de o raceala?
0
27-03-2012, ora 14:55
Angyyy.d
Nu este medic/terapeut
Angyyy.d
Si aceasta infectie ar putea fii depistata la ginecolog sau in alta parte? Ce tratament mi.ati putea recomanda. Multumesc.
0
27-03-2012, ora 16:26
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Si ginecologul poate trata infectiile urinare. Ar trebui sa mergi la medicul de familie mai bine, iti va da sa faci niste analize pentru a depista ce se intampla.
0
27-03-2012, ora 16:35
Angyyy.d
Nu este medic/terapeut
Angyyy.d
Am inteles. Multumesc. O zi buna!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Infecția urinară
  • Studiu care atestă efectul nociv al pilulelor anticoncepționale asupra sănătății femeilor
  • Ce indicii ne oferă culoarea urinei
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.