Puroi in gat.Va rog sa imi dati un sfat

16-08-2009
simonamihnea
Nu este medic/terapeut
simonamihnea
Buna ziua,

as dori si eu un sfat. Am un baiat de 6 ani si car are 20 de kg. Acum 2 saptamani a acuzt o durere in ureche, dar care a trecut cu niste picaturi, dar dupa aceea a inceput sa ii curga nasul.I-am dat propolis pe zahar si nurofen. Martea trecuta, seara a vomitat si ainceput sa faca febra, cam 38. Dimineta l-am dus la medicul de familie si i-a prescris fromild 125, tablete ( Rupeam o tableta in doua ) la 12 ore. Starea nu i s-a imbinatatit. Acuza dureri tot mai mari in gat, febra ii crestea tot mai mult pana la 39.5. Am intrebat telefonic doctorita, a zis ca nu e nici o problema, dar el vineri noaptea nu a mai putut suporta durerea si inghitea tot mai greu. Dimineata am fost la spital si azis ca la plamani nu se aude nimic, dar in gat are puroi. I s-a prescris Zinat 375g la 8 ore. Bineanteles ca am inceput sa ii administrez imediat. Acum am o zi plina de cand i-am administrat. Nu mai are febra, starea lui e buna, dar va rog sa imi spuneti sa continui cu asa dozaj mare timp de 8 zile ? Sunt nedumerita. La farmacie mi s-a spus ca este f mult si in prospect scrie ca se da 250 la 12 ore ? II FAC RAU CU ASA DOZAJ MARE?
? Va rog sa imi spuneti daca sa merg din nou la doctor sa il vada si sa reevalueze dozajul. Cum e mai bine ? II dau si biotics de 3 0ri pe zi si nurofen la 8 ore. Va rog sa imi raspundeti. Multumesc si felicitari pentru initiativa.
7 comentarii
0
16-08-2009, ora 18:37
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
puteti sa.i dati la 8 ore 3-4 zile.. si din momentul cad o sa se simta mai bine scadeti la 12 ore.. inca 3-4 zile.
cred ca cel mai corect era sa mergeti sa va vada la ORL.!
0
16-08-2009, ora 20:50
simonamihnea
Nu este medic/terapeut
simonamihnea
Multumesc pentru sfat si pentru disponibilitatea dv de a raspunde atat de promp
0
16-08-2009, ora 21:03
simonamihnea
Nu este medic/terapeut
simonamihnea
Va rog frumos sa imi recomandati ce tratament pentru intarirea sistemului imunitar as putea sa ii administrez dupa acest tratament. La 3 ani a facut o cura cu Luivac si a fost singurul tratament pe care i l-am dat pentru intarirea sistemului imunitat. Precizez ca a mai luat antibiotic cu 3 luni inainte, dar pana atunci timp de un an jumate am reusit in asa fel incat sa nu ia nici un antibiotic. Faptul ca ia un tratament atat de tare ii afecteaza mult flora intestinala? Multumesc.
0
16-08-2009, ora 22:38
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Astfel de tratament nu-i va aduce nimanui vindecare caci medicamentele chimice nu pot sa vindece ori nimic ori aproape nimic si dauneaza in plus cu siguranta altundeva.
Spuneti-ne va rog si rezultatul acestui tratament iar cand v-ati saturat de medicamente si astfel de tratamente puteti consulta un medic homeopat cu experienta daca doriti vindecare.
Intarirea sistemului imunitar este deasemenea exclusa cu medicamente chimice.
0
17-08-2009, ora 13:50
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
luati un sprei IRS 19.. ca imunostimulator.
0
17-08-2009, ora 20:03
simonamihnea
Nu este medic/terapeut
simonamihnea
Multumesc inca o data d-lui doctor.
0
17-08-2009, ora 20:06
simonamihnea
Nu este medic/terapeut
simonamihnea
pentru scareface

.sa nu credeti ca nu accept si tratamente alternative si nu aveti de unde sa stiti daca nu am consultat in timp. Acum nu cred ca era momentul sa testez cand avea declansata o infectie. Oricum multumesc pentru sfat, dar sincer nu imi place tonul si stilul in care mi-ati transmis experienta dv.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.