Schimbare contraceptiv fără menstruație

06-09-2018
Arett
Nu este medic/terapeut
Arett
Am început sa iau anticoncepționale diane 35 din luna Februarie pentru ca la ecograf medicul mi-a descoperit un chist in jur de 5mm. Am avut un avort spontan in luna Aprilie din cauza unor medicamente care au scăzut efectul contraceptiv. Menstruația de obicei apare in ziua a 6 a cu diane 35. Chistul a rămas la aceleași dimensiuni așa ca in luna August am trecut pe anticoncepționale belara la sfatul medicului, după pauza de 7 zile cu diane 35, din ziua a 8 am luat belara, luându-le corect, zi de zi la aceeași ora fără a lua alte medicamente, având contacte sexuale neprotejate. Am fost la control acum 9 zile iar chistul a scăzut la 2, 38 mm și uterul era gol. Acum sunt in ziua a 7 de pauza după Belara și menstruația nu a apărut. Exista vreo posibilitate sa fi rămas însărcinată? Singurul simptom pe care îl am ar fi scurgeri vaginale incolore. Sau este doar o dereglare din cauza ca am schimbat anticoncepționalele? Sunt extrem de stresată deoarece nu îmi doresc deloc o sarcina.
1 comentarii
0
06-09-2018, ora 03:56
Arett
Nu este medic/terapeut
Arett
Va rog din suflet un răspuns!!!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.