Sex in timpul menstratiei+protejare.E posibil sa raman insarcinata?

09-12-2009
Sofia_21
Nu este medic/terapeut
Sofia_21
Buna ziua!

Sunt foarte ingrijorata.Am facut sex in timpul menstruatiei, am folosit prezervative si in plus pilula de a doua zi.E totusi posibil sa fi ramas insarcinata?

Va multumesc anticipat!
8 comentarii
0
10-12-2009, ora 00:53
cristina_mec
Identitate neconfirmată
cristina_mec
Daca ai procedat asa cum ai spus sunt sigura ca nu esti insarcinata si aproaope sigura ca ti-ai produs un dereglaj hormonal cu ajutorul "minunatei" pilule de a 2-a zi de toata frumusetea.

1 Daca ai un ciclu regulat la 28 de zile-in perioada menstruatiei nu poti ramane insarcinata (perioada fertila 10-21 daca luam in calcul si perioada de supravietuire a spermatozoizilor in uter).Dar nu prea e recomandat sexul in aceasta perioada(colul uterin e dilatat si exista o predispozitie la infectii )
2 prezervativul daca nu se rupe asigura protectie de 100%
3 in cazul tau pilula nu avea rost...insa o sa ai parte de efectele nocive ale ei
0
10-12-2009, ora 09:55
Sofia_21
Nu este medic/terapeut
Sofia_21
Da, presupun si eu asa, pt ca pilula pe care am luat-o a fost a 3 -a pe anul asta, doar ca sa nu fiu atat de ingrijorata.
0
10-12-2009, ora 13:51
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
dar de ce eşti aşa speriată? prezervativele te apără, şi ca perioadă nu era deloc fertilă. Ai putea merge la medic să ţi prescrie eventual anticoncepţionale ca să fii sigură şi să nu mai tot iei pilula de a doua zi. dă efecte secundare urâţele, o să ai ciclul dereglat- şi fiind a treia în acest an, nu numai că nu ar trebui să mai iei, dar trebuie şi să reţii că dacă iei 2 în aceeaşi lună, a doua nu o să mai aibă efect.
0
10-12-2009, ora 14:24
Sofia_21
Nu este medic/terapeut
Sofia_21
Sunt speriata pt ca am un PMS foarte oribil si luung in luna asta, ca nici unul altul.Dar sigur nu mai iau pastila aia de a doua zi, cu toate ca nu e Postinor, ci Levonelle.Banuiesc ca efectele secundare sunt aceleasi.

Va multumesc mult tuturor pentru raspuns!
0
10-12-2009, ora 17:52
cristina_mec
Identitate neconfirmată
cristina_mec
Pilula de a 2 a zi se ia la un interval de cel putin 6 luni, deci ai grija s-ar putea ca mai tarziu sa-ti para rau.
0
10-12-2009, ora 17:57
Sofia_21
Nu este medic/terapeut
Sofia_21
Pai de data asta intervalul a fost de mai mult de 6 luni.Dar oricum nu mai iau.
0
10-12-2009, ora 23:56
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
sofia e putin probabil sa fi ramas insarcinata.Totusi..incearca sa nu mai ai contact sexual in timpul menstruatiei.Nu pt ca ai putea ramane, nici vorba!Ci pt ca atunci ph-ul vaginal scade, iar sangele din interior e un mediu excelent de dezvoltare a diversi microbi.
0
19-12-2009, ora 12:18
Sofia_21
Nu este medic/terapeut
Sofia_21
Mersi mult pt raspunsuri, sunt in regula acum, dar am sa am grija cu pilula.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Mit: Nu poți rămâne însărcinată în timpul menstruației
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.