Stari de confuzie/panica

31-07-2017
Marco5
Nu este medic/terapeut
Marco5
Salut! Sa va spun pe scurt povestea mea.
Din cauza unor probleme de sanatate (sufocare, lipsa de aer, oboseala excesiva etc.), am ajuns in 2013 la Xanax. Marturisesc ca am luat o luna Xanax, ca pe bomboane, caci imi lua starea de rau doar pentru cateva ore. Am intrerupt brusc si asa am ajuns sa imi fie rau din alte motive, palpitatii excesive, probleme cu ochii (aproape 4 luni nu i-am putut tine deschisi normal, erau foarte rosii si sensibili la orice lumina) etc. Dupa aceste patru luni, am ajuns sa iau din nou Xanax ca pe bomboane, de data aceasta fara sa-si mai faca nici efectul bun, de relaxare, nici efectele rele. Asa am ajuns in 2014, dintr-o data, sa am halucinatii auditive. Am fost internat la Obregia, unde dupa o a doua sedere (doctorul nu a nimerit din prima tratamentul), am fost pus pe Rispolept. Halucinatiile au disparut, am renuntat definitiv la Xanax, starile de sufocare s-au dus si ele, totul mergea bine.
In urma cu un an insa, urmatoarele stari au aparut sub influenta Rispoleptului:
- stari de confuzie, in care sunt foarte usor de iritat si sunt urmate de o stare de panica, mai ales cand raman singur
- probleme de memorie (uit des) si de concentrare
- cosmaruri aproape in fiecare noapte
- oboseala atat fizica, cat si psihica (imi este greu sa termin multe lucruri marunte)
Eu as dori sa incerc sa scap de medicament, dar am urmatoarele intrebari:
- daca renunt la Rispolept, pot aparea halucinatii?
- daca renunt la Rispolept, pot reaparea starile de rau si de sufocare pe care le-am avut in trecut?
- daca renunt, reactii adverse (stari de confuzie de ex.), pot aparea mai des (direct de dimineata de ex.)
- daca mai astept 5 ani sau mai mult, se renunta mai greu la Rispolept (am citit ca da)
Sper ca nu v-am plictisit. Astept raspunsuri si daca v-ati mai confruntat cu stari de confuzie de la Rispolept sau orice alt medicament, mi-ar face placere sa vad cum a-ti trecut prin ele!
3 comentarii
0
31-07-2017, ora 21:05
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua, de fapt va uitati in directia nepotrivita; atat timp cat nu intelegeti ce provoaca simptomele tratamentele vor esua, rand pe rand. Luand doar medicamente ati tratat doar simptomele, nu si cauzele. Va recomand cu caldura sa mergeti la un psihoterapeut cu experienta si sa discutari despre felul in care functionati, care va duce in abuz: de munca, de substante, etc.etc
Iar tratamentul trebuie combinat cu psihoterapia.
0
31-07-2017, ora 22:42
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Raspunsul e da la toate intrebarile. Medicamentul trebuie redus treptat atunci cand medicul considera si urmarita indeaproape situatia. Riscati un alt episod daca intrerupeti.
0
01-08-2017, ora 13:29
Rezolare
Nu este medic/terapeut
Rezolare
Buna ziua Clară sunt o persoana noua pe acest forum și nu știu foarte multe despre cum
trebuie sa postez întrebările ? Cunoști saua poți îndruma spre un id de mail al persoanei hopeforbipolars sau Livia Tudor nu știu dacă este corect.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.