stres postraumatic

23-03-2012
anonima60
Nu este medic/terapeut
anonima60
Traiesc in alta tara, sunt studenta si ieri am fost hartuita de o colega in metrou. Dupa ce m-a intrebat ce nationalitate am, a inceput sa ma hartuie verbal ca romanii, tiganii, vin aici sa fure, sa traiasca din ajutoare, din banii de la stat. Eu i-am zis ca romanii care au muncit este normal sa primeasca ajutorul de somaj, ea continua si mai tare sa ma hartuie pe un ton agresiv, m-am sculat de pe scaun si m-am dus in alta parte a metroului.
Aceasta colega, are cam 40-50 de ani, este somera, nu prea vine la ore si altadata am ajutat-o dandu-i informatii si vorbind cu profesorul pt a-i da materiale pt seminar.
Vorba ceea, pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti.
Eu avand handicap, dar ducandu-ma zi e zi la facultate si avand nationalitatea pe care o am, atrag multa invidie.

Dupa ce ca in romania am suferit abuzuri fizice si sexuale, si acum am descoperit o noua cultura si civilizatie, in care esti respectata ca femeie sau ca persoana cu handicap, unde politia isi face treaba, se gaseste cate o cucoana rasista care nu a trait ce am trait eu.
2 comentarii
0
23-03-2012, ora 19:21
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna ziua! Daca vrei sa nu-ti mai pese de ce spun altii, poti apela la un remediu homeopatic: Staphysagria 15CH, iti recomand 5 granule sublingual seara, cu 30 minute inainte de masa, timp de 1 luna. Ar fi bine sa folosesti o pasta de dinti fara mentol.Numai bine
0
25-03-2012, ora 20:33
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Nu te mai gandi la ea, evit-o daca o vezi si nu o baga in seama daca se mai trezeste vorbind in public ; las-o sa se agite singura, nu ii raspunde. Pasteaza-ti calmul, cred ca are si ea probleme, chiar daca acestea nu se vad, si mai mult ca sigur nu prea are prieteni. Nu are rost sa iei tu calmante, nu vad de ce problema ei ar deveni si problema ta.