Sunt extremist... sau prea bun, prea optimist, sau invers..

11-03-2011
DV
Nu este medic/terapeut
DV
Buna ziua..
Nu stiu cum sa incep a-mi organiza ideea pentru a fi cit mai inteles..

Povestea mea incepe in primavara anului trecut - 2010.
Si ajung peste 1 an in o alta primavara cu o schimbare interioara mai profunda ca niciodata..
Sunt Baiat.

2010.
Sunt student, de sinestatator, independent. Sunt o fire puternica, modest, un lider in cercurile care ma inconjoara. Increzut in mine, increzut in propriile forte, increzut in viitorul incert. Activ fizic, activ mental. cineva ar spune ca sunt foarte echilibrat si practic fara emotii, ca sunt puternic si stau ferm pe picioarele mele. Sunt carismatic. Sunt o fire emotiva. Dar sunt introvertit. Ratiunea mereu m-a ajutat sa ma stapinesc. Totul este bine. Am nevoie de ceva mai mut. Ma indragostesc. 25 aprilie imi lasa amprenta in inima si simt ca de-atunci am inceput sa capat mai multa siguranta si incredere in mine ca niciodata. Simt ca prind aripi. Sunt unic. am mai avut o relatie de lunga durata inainte. cunosc emotiile de iubire..
M-am indragostit de o persoana gresita.. ocupata.. dar gindirea pozitiva, visele, dorintele, aspiratiile, vointa m-a condus la faptul ca sa insist mai mult.. 2 luni am trait o clipa de dulce nebunie.. 2 luni de dormit cite 4-5 ore pe noapte, dar mereu binedispus si activ.
Vara ne-a despartit. Vacanta ne-a distantat. Perioada in care am inceput sa ma framint, am inceput sa ma chinui prin propriile ginduri, cu un dor nebun, desi comunicam in fiecare zi, gindul ca e cu altcineva ma omora cite un pic zi de zi. Dar nu-mi pierdeam speranta. Sunt increzut in mine. sunt tare.
Inca de cind am cunoscut-o insistam cu ideea de a ne petrece vacanta impreuna la mare, oriunde, desi nu realizam ca e intr-o relatie ff lunga si e imposibil.