usturimi vaginale

21-06-2013
TanyushaG.
Nu este medic/terapeut
TanyushaG.
salutare, deci de ceva timp am niste eliminari puternice, de nuanta verzuie si nu stiu daca are vreo legatura, dar de fiecare data dupa contactul sexual (folosim prezervativ), am usturimi, in special la urinare.Am baut niste pastile contra bacteriilor, infectiilor vaginale, si chiar si asa, dupa contactul sexual, iar am usturimi, imi poate spune cineva ce am? Merci anticipat
4 comentarii
0
21-06-2013, ora 20:40
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Mergi si fa-ti analiza secretiei, sunt prea multe BTS ca sa afli de la distanta. Totodata poti cere si antibiograma/antifungigrama, daca iti iese ceva, sa iti dea automat si medicatia care ti se potriveste cel mai mult. Daca ai cumva trichomonas, poti sa iei pastile o gramada, mai rau iti faci, poat deveni si mai rezistenta la bacterii si sa-ti distrugi flora vaginala normala.
Cine ti-a prescris sa "bei" pastile contra bacteriilor?
Chiar daca ai o simpla reactie la prezervativ, tot numai dupa un consult direct vei afla. Desi faptul ca ai scurgere verzuie arata ca nu ar fi o reactie alergica.
0
21-06-2013, ora 23:45
TanyushaG.
Nu este medic/terapeut
TanyushaG.
Am avut un pic mai inainte cistita (aveam de asemenea usturimi puternice) si am fost la ginecolog, care mia dat tratament medicamentos (norbactin e unicul ce mil amintesc ), aflandu-ma in aceasta situatie am mai luat o pastila de aceea. De BTS ma cam indoiesc si sper sa nu fie, pentru ca am un partener stabil, si plus la asta mai folosim dupa cum am mentionat si prezervativ.Merci pentru raspuns prompt, voi apela la un medic cat mai curand posibil.
0
22-06-2013, ora 16:48
bia1
Nu este medic/terapeut
bia1
secretiile verzui si durerile la urinat nu sunt ok deloc s... nu cred ca sunt de la vreo alergie la prezervativ ci mai degraba de la vreo bacterie gen trichomonas.mergi la medic pentru analize secretie si o consultatie...sanatate.
0
12-02-2014, ora 21:59
Adelina92
Nu este medic/terapeut
Adelina92
Am aceeasi problema! La tine s-a rezolvat? daca da, te rog sa imi spui cum ai procedat! multumesc! :D
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.