Harghitenii, chestionati daca sunt multumiti de serviciile medicale

Data publicării: 11-09-2007

Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate (CJAS) Harghita vrea sa afle de la locuitorii judetului daca sunt multumiti de serviciile medicale de care au beneficiat si va distribui, in acest sens, cateva mii de chestionare.
    Presedintele CJAS, Rodica Biro, a declarat pentru ROMPRES ca este vorba despre un chestionar bilingv, in romana si maghiara, care contine intrebari legate de modul in care cetatenii din Harghita au fost tratati atunci cand s-au adresat diferitilor furnizori de servicii medicale.
    "Vrem sa stim daca oamenii au fost tratati bine atunci cand s-au adresat medicilor specialisti, medicilor de familie, spitalelor, farmaciilor sau laboratoarelor, daca au avut probleme legate de calitatea serviciilor oferite sau daca au fost dusi cu vorba", a spus presedintele CJAS Harghita.
    Biro a explicat ca aceste chestionare sunt anonime si a facut un apel la locuitorii judetului sa fie sinceri, pentru a se putea contura o imagine cat mai clara a calitatii serviciilor medicale oferite cetatenilor.
    Chestionarele vor fi distribuite atat in cabinete medicale, farmacii si spitale, cat si in magazine sau restaurante. Rodica Biro a precizat ca de aceasta campanie se ocupa mai multi angajati ai CJAS si se spera ca primele concluzii sa fie formulate la sfarsitul acestei luni, iar analizarea completa a datelor sa fie incheiata pana la mijlocul lui octombrie.
    In acest fel, CJAS Harghita vrea sa identifice problemele, pentru a putea formula solutiile lor, a spus presedintele CJAS Harghita.
Sursa: Rompres, 11-09-2007, Vizualizari 405
 Agentia Nationala de Presa Agerpres Stirile medicale sunt furnizate de Agentia Nationala de Presa "Agerpres", partenerul nostru pe sectiunea de Noutati si Stiri medicale.