adenocarcinomul si fizioterapia

19-10-2011
spiridonpetra
Nu este medic/terapeut
spiridonpetra
bn seara ma numesc petruta am 58 ani am fost operata in 2009 martie am histerectomie totala cu diagnostic adenocarcinom gr 1 mentionez ca nu am facut citostatice nici radioterapie si am o mare nedumerire.Am reumatism si gonartroza si spondiloza treb sa fac fizioterapie dr a spus ca nu e probl dar la fizioterapie sunt intrebata dc am voie pt ca dc ai avut cancer nu treb sa faci fizioterapie.Acum am nevoie sa fac din nou fizioterapie dar imi este teama.Ce ma sfatuiti ca treb sa fac, sunt derutata si am nevoie de fizioterapie.Astept sfatul dv.Multumesc anticipat.
7 comentarii
0
19-10-2011, ora 22:28
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
buna seara, aveti un medic care va urmareste dupa aceasta operatie??daca da, la el se afla raspunsul, pe forum sunt putini medici oncologi.poate aveti norocul sa intre un oncolog RAUL DUKE, care va va da un raspuns cert. multa sanatate.
0
19-10-2011, ora 22:33
spiridonpetra
Nu este medic/terapeut
spiridonpetra
sigur merg la control si analize din 6 in 6 luni l am intrebat dc pot face fizioterapie si a zis ca da dar ma sperie intrebarea fizioterapeutuluicin aude ca am avut adenocarcinom
oricum multam de sfat multa sanatate
0
20-10-2011, ora 19:03
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
Petra, ti am trimis un mesaj privat.
0
02-11-2011, ora 23:07
spiridonpetra
Nu este medic/terapeut
spiridonpetra