administrare logest

09-07-2007
celena78
Nu este medic/terapeut
celena78
am luat prima folie de logest, prima prima pastila am luat-o in prima zi de menstruatie. am teminat folia joi, iar luni adica a patra zi de pauza a venit menstruatia insa slaba cantitativ si fara dureri. voi incepe sa iau a doua folie tot vineri cum am luat prima data, adica la 7 zile dupa ultima luata. este totul normal?
13 comentarii
0
09-07-2007, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Da, este absolut normal.
0
11-08-2007, ora 00:00
utilizator
Nu este medic/terapeut
utilizator
Luna trecuta cand am luat Logest am avut diaree, de aceea se intelege ca nu si-au mai facut efectul. Am luat ultima pastila vineri si menstruatia a aparut marti. Urmeaza sa incep astazi, sambata, administrarea din nou. Isi vor face oare efectul de la prima pilula luata? De asemenea, as dori sa va intreb daca eficacitatea Logestului este diminuata de medicamentul Terbisil comprimate 250 mg. In prospectul Terbisilului scrie ca acesta "are un potential neglijabil de a inhiba sau a creste clerance-ul medicamentele metabolizate prin sistemul citocromului P450 ( de exemplu ciclosporina. etc. si contraceptive orale). [...]. In cazul in care este necesara administrarea asociata a acestor produse medicamentoase, doza de Terbisil trebuie ajutata corespunzator." Nu cunosc unii termeni, asa ca va rog pe Dvs. sa imi dati un raspuns. Multumesc.
0
29-07-2008, ora 00:00
llauraa
Nu este medic/terapeut
llauraa
Nu mi-a venit ciclul deloc 6 luni.Inainte era foarte abundent si imi venea odata la 2 luni.Acum mi-a venit si imi vine odata la 13 zile.E normal??
0
17-03-2009, ora 16:58
scorpion 24
Nu este medic/terapeut
scorpion 24
Buna ziua v-as ruga frumos daca puteti sa imi raspundeti la o intrebare simpla, folosesc logest si precum scrie in administrarea lui ca trebuie luat la aceeasi ora din zi. Prima pastila a fost intr-o zi de vineri la ora 6 seara , sambata la fel, duminica la fel, dar luni am uitat de ea si am luat-o la ora 8 seara...intrebarea mea este oare si-a facut efectul?...are ceva daca am intarziat-o 2 ore? Va rog ajutati-ma. Multumesc mult!
0
17-03-2009, ora 19:40
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
2 ore nu conteaza. Exista o toleranta de 12 ore. Totusi, e bine sa va obisnuiti sa-l luati la aceeasi ora din cauza ca, astfel, risculuitarii este mai mic.
0
20-03-2009, ora 18:22
scorpion 24
Nu este medic/terapeut
scorpion 24
Buna seara va rog din suflet sa ma ajutati. am o problema am luat logest si menstruatia nu sa mai oprit trebuia acum 2 zile sa se opreasca si nu sa oprit e a 9 a yi de ciclu. e normal_. sau trebuie intrerupt tratamentul...va rog sa imi raspundeti... multumesc din suflet.
0
07-07-2009, ora 16:09
cata.riza
Nu este medic/terapeut
cata.riza
Buna ziua.
Am o intrebare la dvs. Am luat pana ieri, 06.07.2009 loette iar de astazi mi s-a dat logest. Il administrez incepand de astazi sau astept pana la menstruatie?
Multumesc anticipat.
Cu stima,
Catalina Riza
0
07-07-2009, ora 18:28
_lavinia
Nu este medic/terapeut
_lavinia
Buna ziua.
Am o problema in legatura cu anticonceptionalele Logest... Am luat 8 zile, ieri trebuia sa fie a noua zi, dar nu am mai luat din cauza ca de cand le iau simt discomfort in zona inimii si ma inteapa din ce in ce mai rau. Stiu ca o zi nu are nimic daca nu le iau, dar daca nu le iau nici a doua zi, o sa am probleme pe alta parte? Maine sper sa ajung la un doctor cardiolog, dar asta seara nu stiu daca sa le iau sau nu? Ce se intampla daca le intrerup acum (daca nu astept sa termin folia) ? Mentionez ca mi-au fost recomandate de un doctor ginecolog, dar fara sa mi se faca vreo analiza. Multumesc anticipat.
0
20-01-2010, ora 22:42
irinaandreea2003
Nu este medic/terapeut
irinaandreea2003
buna seara.sunt disperata va rog sami raspundeti.de 3 ani iau anticonceptionale si nu am potit asa ceva
am uitat sa iau pastilele si luni seara si marti seara.acum este miercuri seara si am luat una.dar mia venit menstruatia...ce fac.?mai iau pastilele in continuare.?e vrun rissc?..va rog sami raspundeti.multumesc
0
28-03-2010, ora 12:53
Ruxx
Nu este medic/terapeut
Ruxx
Medicul meu ginecolog mia recomandat o alta metoda de administrare a pastilelor Logest. Prima pastila o voi lua in prima zi de ciclu. Dupa ce folia se termina urmeaza o pauza de cateva zile in care astept menstruatia. Apoi din prima zi de menstruatie incep a doua folie. Este corect fata de modulde administrare de pe prospect? Multumesc
0
13-05-2010, ora 20:35
pinguinas
Nu este medic/terapeut
pinguinas
Buna seara. Eu iau Logest de aproape 3 ani si nu am avut nici o problema, dar saptamana trecuta am fost operata de hernie de disc si am intrerupt pastilele, la 2 zile de la operatie mi-a venit si menstruatia, mi-a trecut si acum numai stiu cum sa iau pastilele. Astept un raspuns, multumesc mult.
0
18-06-2010, ora 09:20
monica68elen
Nu este medic/terapeut
monica68elen
O rugaminte pentru dl. doctor. Este a treia luna cand iau Logest, prescris de medic. In a doua luna am avut sangerari usoare zilnic, cam 2/3 din perioada in care am luat Logest. Aseara am inceput o noua folie, menstruatia s-a terminat de 2 zile, iar azi m-am trezit din nou ca sangerez. Sincer nici nu stiu daca sa continui sa iau pastilele.
Multumesc.
0
23-08-2010, ora 15:29
ingeras84
Nu este medic/terapeut
ingeras84
buna ziua,
doresc si eu sa ma intreb ceva
am luat aproape 2 ani de zile logest si a fost foarte ok, menstruatia a venit cu precizie aproape de ceasornic. in ulimele 2 luni, le-am luat putin aiurea in sensul ca mai uitam cate o pastila, si in ultima luan cand le-am luat am luat mai devreme cu o zi. menstruatia a venit ca si luna trecuta cu o zi inainte. eu am considerata ca le-am luat putin aiurea.
impreuna cu sotul meu am hotarat sa numai le i-au. in 31 iulie 2010 mi-a fost prima de menstruatie si cand urma sa le i-au nu am mai continuat. mentionez ca m-am oprit la terminarea foliei.

din cate am socotit ovulatia era in 15 august(menstruatie de 28 zile) si am avut activitate atunci, dar oarecum protejata ca nu a terminat inauntru. la cateva zile dupa, am inceput sa mi-i se mareasca si intareasca sanii si ma irita cand ii atingeam. am facut un test de sarcina, da a iesit negatic..din cate am citit acesta trebuie facut cand nu apare menstruatia pentru un rezultat concludent.
ce parere aveti, sunt sanse sa fii ramas gravida?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.