Am luat 5 ani la rad fara intrerupere anticonceptiolane; le-am lasat si CM a luat-o razna

27-05-2010
andreiela
Nu este medic/terapeut
andreiela
Buna ziua sunt elen asi am o mare problema cu menstruatia.Am luat 5 ani la rad fara intrerupere pastile anticonceptiolane si din ianuarie m-am lasat de ele si ciclul meu a luat-o razna adica imi intarzie fff mult.treb sa imi vina pe 17mai si acum suntem in 27mai dar nimic nici un raspuns si mi-am facut 2 teste de sarcina si nu sunt insarcinata dar totusi nu imi vine ce sa fac in acest caz?Tind sa cred ca e din cauza pastilelor ca le-am luat mult timp fara sa fac pauza dar nici nu mai stiu ce sa mai cred va rog sa imi dati si mie un raspuns ca nu stiu ce sa mai zic va multumesc mult de tot
6 comentarii
0
28-05-2010, ora 10:21
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
mai mult ca sigur dereglările sunt cauzate de pastile, trebuie să faci pauză şi să dai timp organismului să se readapteze= practic el nu-şi mai ştie rolul şi durează până să-şi revină. Şi protejează-te ca să nu fii stresată
0
29-05-2010, ora 22:47
florina09
Nu este medic/terapeut
florina09
buna seara am si eu o problema nu imi vine ciclu regulat 1 la 4 luni iar atunci, cand imi vine ma tine 8-10 zile ce trebuie sa fac?am fost la doctor si mi sa spus ca nu am nimic doar ca am avut un chist care a fost eliminat.
0
30-05-2010, ora 10:39
Dr. Boia Iulia Cristiana
Pediatrie, Bucureşti
Dr. Boia Iulia Cristiana
ce vârstă aveţi? un consult endocrinologic ar fi necesar
0
30-05-2010, ora 17:34
florina09
Nu este medic/terapeut
florina09
am 21 de ani.dar acest lucru a inceput de pe clasa a 9 a.multumesc pt sfat.
0
01-06-2010, ora 20:38
just_angel
Nu este medic/terapeut
just_angel
Salut! Am 21 d ani si va deranjez si eu cu o problema, cu o alergie sa zic asa sau daca e sau nu alergie sau sinuzita chiar nu stiu. acum 3 ani la inceput'ul veri cand au inflorit plopii sau caludura nici nu stiu de la ce ma ia. Am inceput sa stranut am crezut ca eu o raceala ca sa aflu mai tarziu d la un medic care sa uitat umpik la mn ca am o alergie si ca sa imi treaca temporal senzatiile de stranut: la parfum, verdeata..mirosuri puternice, ochii ma mananca imi curg si apoi ma ustura, ma mananca in gat si ma ustura cam tot timpul nasul. Trebuie sa fac injectie in narile nasului cu DIPROFOS si de trei ani in fiecare vara o tot fac si unde mai pun ca anul trecut am facut d doua ori. este o chestie ciudata ma luat dintr-o data... si sincer nu stiu ce sa fac ca sa scap de ea. Va Multumesc
0
02-07-2010, ora 03:38
freealbinutza
Nu este medic/terapeut
freealbinutza
Am si eu nevoie de ajutor. Am mai multe probleme. Una ar fi ca am fost pentru prima data diagnosticata cu amoneree secundara. Mi-a lipsit perioada timp de 3 luni. Medicul mi-a prescris Prometrium pe care l-am luat timp de 5 zile(2 pastile/zi, 200 mg/). Dupa ce m-am orprit la vreo 4 zile am inceput sa las niste pete maronii pe care nu le pot numi menstruatie. Apoi am mai avut cateva sangereri, dar nu asa mult ca de obicei. De obicei am mult in primele 3 zileia si si ma tine cam 4-5 zile.
In mod normal nu am ciclu regulat, dar niciodata nu s-a intamplat sa-mi lipseasca 3 luni!

Eu am luat contraceptive pentru cateva luni la vreo 20 de ani, apoi m-am oprit, apoi iar pentru catvea luni...iar apoi iar m-am oprit. Am schimbat vreo 3-4 feluri de contraceptive. Ultimele le-am orpit in feb si de atunci mi-a venut ciclul 3 luni si apoi nu mi-a mai venit vreo 3 luni, si atunci medicul mi-a dat Prometrium.

Nu am durerei la mentruatie, dar cand eram adolescenta aveam dureri foarte mult? Un doctor mi-a spus ca am am chist pe ovarul drept ca l-a simtit el cu mana...si de aceea mi-aprescris anticonceptionale. Acum la ultima vizita la medic nu mi-a gasit nici un chist la ultrasound.


exista motive de ingrijorare?. Inca nu sunt gata sa ma copii, dar pe la 29 de ani eu si sotul meu planuim sa avem copii.

In urma analizelor la sange mi-a iesit ca am glanda tiroida marita+ ceva cantitate mare de hormoni masculini(dar sub limita normala). De fapt mereu am avut pilozitate pe gat si sani..(nu exagerat, dar suficient cat sa ma deranjeze).

de asemenea nu am orgasm...nu stiu daca asta are de-a face cu celelalte probleme, dar niciodata nu am avut..doar daca mi-l provc singura...

sunt chiar ingrijorata...mai ales de pb cu menstruatia. exista vreun tratament naturit, pe care sa-l iau fare prescriptie si care sa ma ajute cu ovulatia...sa mio reguleze si sa-mi dea sanse mari sa raman insarcinta.

va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Dismenoreea - durerea în timpul scurgerilor menstruale
  • Întârzierea ciclului menstrual
  • Ce este ciclul menstrual normal?
  • Fiziologia aparatului genital feminin - ciclul reproductiv
  • Modul de administrare al contraceptivelor orale combinate
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.