daca iau anticoagulante, contraceptivul isi va mai face efectul?

28-07-2009
laura elena
Nu este medic/terapeut
laura elena
buna ziua.doresc sa va multumesc pentru acest site care ne ajuta la greu. ma numesc nicoleta si am 22 de ani.iau anticonceptionale karissa de 4 zile pentru tratarea unor mici chisturi dar si pentru contraceptie.ieri am sesizat o problema grava.nu mai vad bine cu ochiul drept, cred ca am facut tromboza retiniana.mai pot cotinua tratamentul cu karissa?daca iau anticoagulante contraceptivul isi va mai face efectul pt contraceptie?ochiul isi va reveni?va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra
5 comentarii
0
28-07-2009, ora 11:34
laura elena
Nu este medic/terapeut
laura elena
ajutor! imi poate raspunde cineva?
0
28-07-2009, ora 11:51
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Raspunsul meu nu cred ca o sa-ti prea pleaca dar in fine:
Ce ei tu nu iti ajuta deloc ci numai iti dauneaza, ceea ce se poate vedea la dreglarile aparute la ochi.
Nu stiu care doctori au putut afirma astfel de aberatii precum ca anticonceptionalele ar vindeca sau trata chisturile dar efectul lor il vezi foarte bine pe pielea ta.
Incearca medica naturista sau homeopata, astfel de medicamente sui teorii nu au ajutat si nici vor ajuta pe nimeni decat poate la dereglearea sistemului hormonal si al sanatatii.
0
28-07-2009, ora 14:00
laura elena
Nu este medic/terapeut
laura elena
iti multumesc mult pentru raspuns.dar ce sa fac?termin de luat folia sau ma opresc?de ce am avut efect advers doar de la 3 pilule inghitite?
0
28-07-2009, ora 23:09
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Oftalmologie, Bucuresti
Dr. Alina Maria Bălţăţeanu
Buna seara! Iti recomand un consult oftalmologic, urgent , pentru precizarea diagnosticului( este foarte important examenul fundului de ochi ) ; medicul examinator va decide si conduita terapeutica( si daca este sau nu nevoie de anticoagulant) ; ar fi bine sa vorbesti cu medicul ginecolog in vederea opririi administrarii anticonceptionalelor pentru o perioada, eu sunt de parere ca 3luni; numai bine
0
29-07-2009, ora 10:41
laura elena
Nu este medic/terapeut
laura elena
va multumesc mult.revin cu rezultatul.o zi senina!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.