agitatie

25-01-2011
elena_1960
Nu este medic/terapeut
elena_1960
Dimineata pana dupa pranz am o agitatie permanenta care se manifesta atat la interior cat si la exterior. Este vizibil ca-mi tremura mainile, picioarele, etc abia pot vorbi fara sa-mi tremure vocea si nu ma pot concentra sa fac nimic. Am mers la un psihiatru care mi-a prescris coaxil, 12.5 mg de 3 ori pe zi, xanax de 0.25 mg de 2 ori pe zi si tiapridal 1/2 dimineata si 1/2 seara. Urmez acest tratament de 15 zile dar nu se vede nici o ameliorare a starii. Sunt in continuare agitata si tremur toata neputand face nimic. Am consultat si un neurolog care mi-a confirmat ca neurologic nu am nimic.
Daca a trecut cineva prin situatii similare va rog ajutati-ma pentru ca vreau sa devin un om functional asa cum am fost inainte.
11 comentarii
0
25-01-2011, ora 19:33
lala2004
Nu este medic/terapeut
lala2004
La cardiolog ai fost?
0
26-01-2011, ora 06:37
elena_1960
Nu este medic/terapeut
elena_1960
am fost la cardiolog si nu am nimic la inima, am mers si la un neurolog si raspunsul a fost ca sunt sanatoasa din punct de vedere neurologic.
pot fi aceste agitatii din cauza unui tratament cu thyrozol, o luna de zile, dat de un endocrinolog desi analizele de tiroida erau bune?
0
26-01-2011, ora 12:40
lala2004
Nu este medic/terapeut
lala2004
Unde locuiesti? La ce spital ai fost?
0
26-01-2011, ora 12:46
elena_1960
Nu este medic/terapeut
elena_1960
in Craiova. medicul care mi-a prescris medicamentele mentionate de mine este unul dintre cei mai buni psihiatrii din oras cu multa experienta si in care am multa incredere.
0
27-01-2011, ora 17:52
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Pe ce baza s-a dat tratamentul pentru tiroida daca ai analizele normale ?
0
28-01-2011, ora 11:04
elena_1960
Nu este medic/terapeut
elena_1960
nu stiu sa raspund de ce medicul endorinolog mi-a dat sa iau thyrozol. probabil ca dintr-un exces de zel. cert este ca am schimbat endocrinologul si mi-a scos imediat thyrozolul.
Va rog frumos spuneti-mi si mie problemele mi-au aparut pentru ca m-am "intoxicat" cu hormoni sintetici? si daca da cam in cat timp voi redeveni un om normal?

multumesc
0
29-01-2011, ora 12:30
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Thyrozol luat timp de o luna pe o tiroida normala a dus putin la dereglarea acesteia..bea multe lichide, evita cafeaua, fumatul si repeta hormonii tiroidieni la 3 luni.Nu mai lua medicamentele de uz psihiatric daca nu te ajuta la nimic.mananca multe fructe -mere, bea ceaiuri cu miere de albine. Ia o reteta cu Distonocalm de la medicul de familie, te va ajuta sa te simti mai bine.
0
29-01-2011, ora 18:34
elena_1960
Nu este medic/terapeut
elena_1960
multumesc.
ceea ce ati spus dvs. eu fac deja mai putin fumatul care imi da senzatia ca ma mai calmeaza.
zilele mele au devenit imposibile va rog sa ma credeti. saptamana asta doar miercuri am avut o zi buna si in rest vai de mine.
cat credeti ca poate dura starea asta avand in vedere ca am intrerupt thyrozolul pe 17.12.2010?
0
30-01-2011, ora 20:14
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Incearca sa nu mai fumezi o luna, apoi repeta hormonii tiroidieni..ia calmante usoare, cum e cel de care ti-am scris.
0
10-09-2012, ora 09:35
alinutza1980
Nu este medic/terapeut
alinutza1980
Buna ziua. Sper ca mai intrati pe acest subiect. Am exact simptomele descrise mai sus si am urmat mai intai tratament cu abilify, cipralex si anxiar, nu a dat rezultate si am trecut pe coaxil 12, 5 mg de 3 ori pe zi si xanax 0.25 mg de 3 ori pe zi si dupa o luna nimic. Chiar s-au inrautatit starile de agitateie de dimineata, ma trezesc numai pe la 5 -5.30 dimineata si apoi daca mai adorm sunt asa de agitata si somnul e plin de vise din care ma trezesc brusc, inima imi bate ca la nebuni si nu reusesc sa ma linistesc. Imi simt mainile si picioarele grele si imi tremura, scap mereu obiecte din mana si nu sunt in stare de nimic. Va rog sa imi spuneti daca ati gasit un tratament care sa amelioreze starile. Eu simt ca nu mai rezist, ma lupt cu starea asta de peste un an si sunt epuizata. Multumesc mult
0
12-09-2012, ora 23:13
Clauss_Cla
Nu este medic/terapeut
Clauss_Cla
Atentie la antidepresive!!!!!!!! sunt o otrava pentru trup.
Va recomand mai degraba 10 sedinte de reflexoterapie facute bine de un specialist decat 4 sau 5 ani de antidepresive cum am patit eu... si nu mai puteam sa ma mai opresc ca devenisem dependenta... nici eu ele nu imi era bine, nici fara ele. atentie mare! Nu va jucati cu antidepresivele.
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.