ROmedic Black Friday:  reduceri la serviciile de promovare a cabinetelor, clinicilor și firmelor medicale

am inceput sa iau Yasmin si menstruatia nu mi s-a mai terminat

03-12-2010
l@vinia
Nu este medic/terapeut
l@vinia
am si eu o mare problema zic eu deoarece am inceput sa iau anticonceptionale yasmin din prima zi de menstruatie adica pe 10 noiembrie iar acum suntem in decembrie iar mie nu mi s-a mai terminat menstruatia inceputa pe 10 luna trecuta.ce se intampla sau mai bine zis cat de grav este???astept si eu un raspuns cat mai repede
6 comentarii
0
04-12-2010, ora 19:10
l@vinia
Nu este medic/terapeut
l@vinia
cam acelasi lucru mi s-a intamplat si cu anticonceptionalele novynette dar le-am intrerupt de indata ce am vazut ca menstruatia imi continua.chiar astept niste raspunsuri pareri ceva.
0
29-12-2010, ora 15:05
buburuzuca
Nu este medic/terapeut
buburuzuca
Probabil ca este vorba de spotting. Daca este redusa cantitatea, lucru normal pentru yasmine
0
21-01-2011, ora 20:29
roxana16
Nu este medic/terapeut
roxana16
buna.am si eu o nelamurire, iau yasmin de o luna, acum sunt in pauza si pana acum nu am avut n icio reactie adversa- m-am simtit de parca nu le-as fi luat, Insa acum mi-au aparut niste zgrabunte sa zic asa pe fata, si in jurul obrajilor sunt rosii, si chiar ma mananca cateodata. La planning mi s-a spus ca e normal in primele luni, insa ma gandesc daca o sa treaca, sau daca pot face ceva in privinta asta, ulterior sa le schimb sau ceva, , multumesc
0
24-01-2011, ora 21:51
danelaa
Nu este medic/terapeut
danelaa
raspuns pentru THE ONE AND ONLY.., , , , , , , , ia si intrerupele chiar daca nu ai terminat folia yasmin, , , , , eu am patit la fel aveam ciclu de 3 saptamini si nu stiam ce sa fac, m-am dus la ginecologu cu care am nascut si sia pus miinile in cap era hemoragie, trebuiau intrerupte., leam intrerupt imediat chiar daca mai aveam de luat si din luna urmatoare de la primu ciclu mia dat, microgynon, , , daca nu le intrerupeam puteam sa fi ajuns la urgenta
0
24-02-2011, ora 14:37
danelaa
Nu este medic/terapeut
danelaa
buna ziua.am luat anticonceptionale microgynon timp de 3 ani neintrerupt, le-am intrerupt pe data de 19 ianuarie 2011 iar luna asta februarie ar trebui sa-mi vina dar nimic, au trecut citeva zile si intirzie..le-am intrerupt pentru ca nu aveam ciclu regulat, ba intr-o luna numi venea, ba i-mi venea, ba aveam o zi sa u 2 ciclu, pe 19 cind le-am intrerupt in a 5 zi dupa mia curs singe doar o zi f putin.este normal sa intirzie ?
0
26-02-2011, ora 13:52
ghyzmo30
Nu este medic/terapeut
ghyzmo30
buna ziua.I-au anticonceptionale yasmin. Aseara (25 februarie) trebuia sa iau prima pastila din blister pe la ora 21 sau 22(cam intre orele astea luam in fiecare zi).Am uitat sa le cumpar. Am luat prima pastila azi pe la ora 11 si diseara o sa o iau pe a 2-a. Am citit ca daca se uita prima pastila din blister si daca am avut contact sexual in saptamana de pauza e posibil sa raman insarcinata. Menstruatia mi-a vennit pe 21 februarie iar contact sexual am avut pe 19 si 20 februarie. Va rog un raspuns.
Sunt ingrijorata
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.