Scaun moale la 5 ore jumate de la luarea pastilei de yasmine

31-10-2012
gugulina
Nu este medic/terapeut
gugulina
Buna, daca am avut scaun mai moale decat de obicei( nu diaree!) la 5 ore jum de la luarea pastilei de yasmine, trebuie sa ma protejez suplimentar? Sia scazut din eficienta!? Ajutati-ma! Multumesc
2 comentarii
0
31-10-2012, ora 21:43
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Nu este nevoie de protectie suplimentara.
0
31-10-2012, ora 23:01
gugulina
Nu este medic/terapeut
gugulina
Multumesc
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.