anticonceptionale sa intarzii menstruatia, insa eram insarcinata, ajutor...

28-08-2013
dnllivia
Nu este medic/terapeut
dnllivia
am luat anticonceptionale 7 zile sa imi intarzie menstruatia, iar cand le-am lasat nu mi-a venit. am mers la medic si se presupune ca am ramas insarcinata cu o saptamana inainte sa iau anticonceptionalele, deci a 2 a saptamana a fatului am luat anticonceptionale. poate afecta dezvoltarea fatului?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce e de facut daca sunt omise pilule anticonceptionale
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Cum procedezi dacă ai uitat o pilulă anticoncepțională?
  • MIT: Anticoncepționalele îngrașă
  • Anticoncepționalele ar putea afecta structura cerebrală
  • Contraceptivele orale nu cresc riscul de anomalii congenitale
  • De ce întârzie menstruația?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.