atac de panica

20-07-2012
bebitzelu
Nu este medic/terapeut
bebitzelu
Buna seara! In urma cu aproximativ 4 luni de zile am facut un atac de panica, pentru inceput am fost tratata decat cu anxiar ulterior am schimbat medicul si in prezent iau Cipralex de 10 mg si Depakine chrono 300 si ma simt bine, in shimb am 2 problene: a inceput sa imi cada parul destul de mult si la ultima consultatie m-i s-a spus ca nu am voie sa merg la mare pentru ca este posibil sa reapara unele simptome, acest lucru fiind datorat ba din cauza altitudinii ba din cauza radiatiilor lucruri pe care nu le inteleg. As dori si eu o a 2 parere de la un medic psihiatru va rog mult. Va multumesc mult si astept raspuns.am uitat sa mentionez ca am 22 de ani
8 comentarii
0
21-07-2012, ora 10:01
the_eye
Nu este medic/terapeut
the_eye
Da, soarele agita, e adevarat, si exista riscul de a renevi unele simptome. Eu am fost la mare abia dupa 2 ani de tratament, fara sa stiu ca nu este indicat, si nu am patit nimic insa. Insa nu atacurile de panica erau problema mea.

Scrie pe prospect ca Depakine poate avea drept efect advers caderea parului. Intr-o perioada si mie imi cadea foarte mult, mai ales dupa ce ma spalam pe cap, dar dupa un numar de luni, situatia s-a stabilizat si de atunci nu mi-a mai cazut cam deloc, ani de zile, sub tratamentul cu Depakine.
0
21-07-2012, ora 15:10
bebitzelu
Nu este medic/terapeut
bebitzelu
multumesc pt raspuns, dar eu tot nu stiu ce sa fac daca sa merg sau nu la mare:D. tu ce parere ai?
0
21-07-2012, ora 16:22
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
detaliaza DE CE? ai avut acel atac de panica?
.ASTA ar trebui tratat..CAUZA..
cele bune,
0
21-07-2012, ora 17:27
bebitzelu
Nu este medic/terapeut
bebitzelu
atacul de panica l-am avut din cauza stresului...certurilor in familie dar si cred ca pt ca eu nu sunt genul de persoana care sa se exteriorizeze si probabil ca s-au adunat problemele pe mai multi ani iar acum s-a manifestat asa.totul a inceput la sfasitul lui ianuarie dupa o cearta cu tatal meu in urma caruia timp de 3 ore si nu exagerez nu am mai putut sa ma oprec din plans. la o saptamana dupa asta am avut o cearta si cu mama mea in seara respectiva am mers la urgenta pt ca simteam ca nu mai am aer...pur si simplu simteam ca ma sufoc, iar la spital mi s-a pus o perfuzie dar nu stiu cu ce si am mers acasa. a doua zi au inceput simptomele: nu puteam sa mai stau in picioare, ameteam, ma simteam straina in propria mea casa. dupa alte 2 zile am mers iara la medic de data aceasta la un psihiatru unde mi s-a spus ca am facut depresie si mi s-a dat anxiar dar fara niciun rezultat dar in schimb simptomele parca erau din ce in ce mai rele ajunsesem de plangeam continuu, nu mai vroiam sa ies din casa, nu puteam sa dorm, ma trezeam in mijlocul noptii tremurand, aveam cosmaruri si ma simteam de parca visam continuu...parca pluteam.am mers iara la medicul care mi-a prescris anxiar si mi-a spus pe un ton foarte ridicat ca o sa innebunesc si ca nu o sa mai aiba ce sa imi faca. va dati seama cum a fost pt mine ziua aceea.dar am mers la un alt doctor in bucuresti la spitalul obregia la o doamna doctor zic eu foarte buna unde mi-a spus ca am atac de panica si ni-a prescris medicamentele de mai sus si ma simt foarte bine nu mai am niciun fel de problema. dar sunt nelamurita cu marea si nu stiu ce sa fac. astept parei. va multumesc!
0
21-07-2012, ora 22:13
the_eye
Nu este medic/terapeut
the_eye
Bebizelu, nu stiu ce sa-ti spun! Este foarte posibil ca soarele sa anuleze efectul medicamentelor si sa reinceapa atacurile de panica. Este un risc pe care esti dispusa sa ti-l asumi? Eu zic ca mai bine amani cu un an - doi plecatul la mare, pana te mai stabilizezi. :) Dar, desigur, ramane la latitudinea ta.
0
22-07-2012, ora 14:10
maria 123
Nu este medic/terapeut
maria 123
DA, are mare dreptate...the-eye.
ar trebui sa renunti ANUL ASTA la a sta in soare, la mare..
POATE, la anul..

multu pt. detaliere.
Acum inteleg, intelegem.
sa cred ca, in continuare, ai aceste PROBLEME?????

daca NU...ar trebui cu incetul sa renunti la medic...asa cum ti-a zis dr..
daca DA, schimba CEVA in cauza lor.orice..intelegi, nu!?

o zi buna!
0
22-07-2012, ora 14:44
bebitzelu
Nu este medic/terapeut
bebitzelu
in prezent nu mai am niciun fel de probleme ma simt suuper bine...va multumesc mult pt raspunsuri
0
25-07-2016, ora 11:52
star
Nu este medic/terapeut
star
La cat timp de la administrarea tratamentului cu cipralex ai inceput sa te simti mai bine?am aceleasi simptome ca tine si iau de cateva zile cipralex si xanax dar inca nu simt nici o imbunatatire a starilor mele...
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Atacul de panică
  • Cum recunoști atacul de panică?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.