Ce sa fie?

14-02-2016
Roseyelow
Nu este medic/terapeut
Roseyelow
Buna ziua.de 2 luni am tusit.am fost stresat ca nu imi mai trecea.de marti simt ceva ciudat la organismul meu o stare de agitatie si nerăbdare si nu o pot controla.de 2 zile simt senzatia asta încontinuu.nu pot sa stau intr_un loc.am vb si cu mei despre asta am fost si la urgenta si ifizic sunt Ok.nu s
9 comentarii
0
14-02-2016, ora 13:06
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ai luat astea doua zile vreo pastila sau vreun fel de ceai ?
0
14-02-2016, ora 13:09
Ionut mitran
Nu este medic/terapeut
Ionut mitran
Buna ziua ia un calmogen incearca cu el nu da dependentasi nici alte reacti adverse si ial seara sa te poata linisti posibil si odigna corpului ca si eu tot la fel sunt mai ales ca afost sezonul asta nasol vremea asta incearca eu am luat si isi face treaba
0
14-02-2016, ora 13:14
Roseyelow
Nu este medic/terapeut
Roseyelow
Nu sunt nervoasă sau sa halucinez.sunt sigura ca nu am de ce sa fiu stresata.am un sot care ma iubeste un copil frumos plin de energie si sănătos.familia e langa mine si nu imi lipseste nimic.doar ca nu pot sa scap de starea asta.la spital mi_au dat stresclin.dar nu are efect.vineri spre sâmbătă noaptea nu am putut închide in ochi din cauza stării mele.mentionez ca am luat multe medicamente printre care si symbicort 2 sapt si l_am întrerupt la sfatul medicului.nici nu pot mânca si am stări de greata.am slăbit vizibil.nu sunt însărcinată.ce pot avea.e psihic?oare am nevoie de psiholog?
0
14-02-2016, ora 13:36
Roseyelow
Nu este medic/terapeut
Roseyelow
Ce pot sa fac?chiar am nevoie de ajutor..eu nu am fost aşa agitată si..parca si tremur..cei de la spital au spus sa vb cu medicul de familie si eventual sa merg la psiholog.adevarul ii ca m_am si stresat mult cauza tusei si ma nelinistea gândul ca pot avea ceva grav cu toate ca medicii au spus ca sunt bine.mă ajutati va rog cu niste sfaturi
0
14-02-2016, ora 17:33
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Reactii adverse de la Symbicort si probabil de la faptul ca l-ati intrerupt brusc.
Cititi cu atentie prospectul Symbicort, capitolul Efecte secundare.

Mergeti la farmacie, explicati-le cu calm problema si cereti ceva pentru starile de anxietate si insomnie cu care va confruntati. Daca nu dormiti problema se poate agrava.

Eu va recomand Gemoderivat de muguri de tei argintiu.
0
14-02-2016, ora 17:46
marian54
Nu este medic/terapeut
marian54
Atata timp cat analizele ti au iesit ok, inseamna ca nu mai ai motive de neliniste in ceea ce priveste sanatatea. Si faptul ca tusesti, chiar nu i un motiv de ingrijorare :-)
Asa cum ti s a recomandat, incearca niste anxiolitice usoare pe baza de plante si ceaiuri. Cred ca nu ar strica si un complex de ca.mg, cum e magne b6.
O excursie la munte ca i vremea frumoasa, plimbari, filme, muzee etc. Fa sport cat mai des, ca i extrem de benefic atat fizic, cat si psihic.
Umple ti timpul si nu te mai gandi la toate prostiile, tuse, junghiuri si alte bazaconii. Atata vreme cat esti ocupata, uiti de, , drobul de sare, , .
0
14-02-2016, ora 19:30
Roseyelow
Nu este medic/terapeut
Roseyelow
Eu după ce inhalam symbicortul la scurt timp începeam sa tremur.i_am spus medicului orol_ist şi a zis ca nu se poate.apoi medicul de familie a zis sa_al întrerup ca nu am astm bronsic..ci tuse spastica.mi_a dat tratament cu ketotifen, aerius orodispersabile şi codeina fosforica..am luat 2 zile şi le_am oprit pt ca au inceput stările astea ciudate.poate symbicortul sa provoace aşa reactie după doar 2 sapt de folosire?nu scrie pe prospect ce se intampla dc il intrerupi brusc..şi încă ceva.am băut 5 zile ceai de saci vânat în exces 5_6 căni pe zi fara sa mănânc.nu s_a produs vreo reactie adversă?
0
14-02-2016, ora 19:38
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Posibil. Luati niste calmante din plante.
0
02-03-2016, ora 17:18
Psiholog Valentina Dragomir
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Valentina Dragomir
Cum te mai simţi, Alina bia?
Adaugă un comentariu / răspuns

04-09-2020, ora 14:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Masca Respiratorie KN95

Evită măștile neconforme
Masca KN95 de la Manasana a fost evaluată și testată de peste 50 de medici, poze și concluziile acestora le găsești aici.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.