Chist pe ovar si intarziere a menstruatiei

10-12-2013
dorina1984
Nu este medic/terapeut
dorina1984
Buna ziua,
Am fost diagnosticata cu un chist se 4 cm pe ovarul drept si mi s -a prescris anticonceptionale. Mi s-a zis sa le iau incepand cu prima zi a ciclului menstrual, problema este ca imi intarzie menstruatia. Nu stiu ce sa fac, sa astept pana va aparea menstruatia, sa-mi fac iar o programare la medic ca sa stam de vorba (diagnosticul a fost confirmat de 2 medici diferiti, deci sigur e chist).
Imi dati va rog un sfat.
Multumesc!
1 comentarii
0
11-12-2013, ora 11:54
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Asteapta sa vina menstruatia si atunci incepi sa iei pilule. Daca intarzie mai mult de doua saptamani atunci sa te prezinti la medic din nou.

A grija sa incepi in prima zi de menstruatie, sa nu te induca in eroare spottingul ce poate sa apara cu o zi, doua, trei inainte de menstruatia propriu-zisa.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.