Cum sa scap de dependenta de distonocalm

04-05-2016
Ancuta1
Nu este medic/terapeut
Ancuta1
Buna ziua sunt dependenta de distonocalm de vreo patru ani am un hipotiroidism iar dimineata avea pulsul foarte mare si eram si foarte nervoasa la indicatia medicului endocrinolg am inceput sa iau distonocalm in fiecare dimineata iar acum as vrea sa fac un copil si vreau sa scap de dependenta asta va rog sa imi spuneti ce as putea sa fac?
4 comentarii
0
04-05-2016, ora 20:14
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Buna ziua
Inainte de toate: nu stiu daca starile de dimineata sunt in legatura cu hipotiroidismul si nu au si o alta cauza, caci seamana mai degraba cu stari de...anxietate; ar trebui investigata aceasta posibilitate...
In ceea ce priveste dependenta de acest medicament care in nici un caz nu trebuia luat mai mult de o luna !!! exista mai multe variante:
- scaderea lui treptata pana la eliminarea completa (se micsoreaza cantitatea putin cate putin, in fiecare zi)
- inlocuirea cu un alt medicament, de preferat din plante: exista nenumarate variante cu acelasi efect dar fara efecte secundare
- inlocuirea lui cu tehnici de relaxare/respiratie care pot obtine acelasi efect de linistire si scadere a pulsului fara utilizarea vreunei substante
Valentin Pescaru
psiholog-psihoterapeut-sexolog
0
04-05-2016, ora 21:05
Ancuta1
Nu este medic/terapeut
Ancuta1
Va mulțumeac din suflet penru sfaturile date dar cum as putea sa stiu daca este vorba de anxietate si ce medicamente pe baza de plante as putea incerca fiind vorba ca as vrea sa mai am un copil ?
0
28-05-2016, ora 20:00
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
1. In primul rand trebuie stabilit corect diagnosticul/diagnosticele.

2. Mergeti la Cardiolog pentru consult clinic si teste: ekg, ecocardiografie, Test Holter ca sa excludeti orice probleme cu inima.

3. Nu reies exact simptomele pentru care luati distonocalm si daca aceste simptome tin de boala legata de tiroida. Al doilea pas era examenul la Endocrinolog.

4. Al treilea pas e examenul la psihiatru sa vada daca nu e vorba de atacuri de panica. Posibil ca asta sa fie, dar ele nu se trateaza cu Distonocalm.
0
28-05-2016, ora 20:01
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
5. La copil va ganditi dupa ce stabliti diagnosticul, luati tratament, va vindecati, astfel incat pe perioada sarcinii sa nu aveti nevoie de medicamente.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sindromul de oboseală cronică ar putea fi dat de scăderea nivelului de hormoni tiroidieni
  • Terapia cu levotiroxină și calitatea vieții la pacienții cu hipotiroidism
  • Viața cu hipotiroidism
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.