daca nu ma operez de deviatie de sept ce mi se poate intampla? | Forumul Medical ROmedic

daca nu ma operez de deviatie de sept ce mi se poate intampla?

07-10-2008
Lavinia92
Nu este medic/terapeut
Lavinia92
Buna ziua.Am si eu o intrebare, va rog sa-mi spune-ti si mie daca nu ma operez de deviatie de sept ce mi se poate intampla?Pt ca acum 1 an mi-am scos amigdalele si d-l doctor mi-a spus c-am pe la 17 ani sa vin sa ma operez de deviatie de sept. Imi este si foarte frica pt ca unii care au trecut prin asa ceva spun ca este foarte rau.Am 16 ani si nu stiu ce sa fac.Va rog sa ma indruma-ti dvs cum este cel mai bine.Va multumesc.O zi buna!
4 comentarii
0
07-10-2008, ora 00:00
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
poţi să mai aştepţi dacă nu este prea grav adică să te încurce la respiraţie, dormit etc... adică până pe la 30 de ani dacă nu se agravează. şi oricum sunt medici care spun că această operaţie nu ajută deloc
0
07-10-2008, ora 00:00
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
Buna ziua!
Lavinia.. dac deviatia de sept impedica respiratia nazala, respiri greu pe o fosa nazala sau pe ambele, dormi cu gura deschisa si mereu ai senzatia ca nu poti respira pe nas.. atunci DA.. este indicat o interventie la septul nazal. Nu trebue sa.ti fie frica.. asa gen de interventii pot fi facute, la solicitare si sub anestezie generala.. unde nu simti nimic.
Ca si complicatii.. o respiratie proasta nazala duce la sinuzite, otite seroase cu scaderea auzului, faringite. sau laringite. prin faptul ca respirand pe gura, aierul ajunge mai rece, direct pe mucoasa.
0
08-10-2008, ora 00:00
morena1r
Nu este medic/terapeut
morena1r
In plus, fata de ce a spus d-l dr., eu am citit ca nu e bine nici pt creier, pt ca nu se oxigeneaza bine...
0
17-04-2010, ora 12:54
Lavinia92
Nu este medic/terapeut
Lavinia92