dupa ce am terminat blisterul, am o scurgere mai intensa

14-04-2009
anonim06
Nu este medic/terapeut
anonim06
buna ziua
iau anticonceptionale yasmin de 4 luni am facut o pauza de o luna si leam reluat si in prima luna si acuma inainte sa termin blistul am o scurgere mai intensa si apare o mancarime oare sa fie de la anticonceptionale sau de la ce?
astept un raspuns va multumesc
4 comentarii
0
14-04-2009, ora 12:43
roxanik88
Nu este medic/terapeut
roxanik88
in primul rand nu stiu de ce ai facut pauza dupa 4 luni. si eu iau yasmin si mie mi-a zis medicul ca daca vreau neaparat sa fac pauza pot sa fac chiar la 1-2 ani, nu la 4 luni... acea scurgere este de la anticoncept. mancarimea nu stiu de la ce poate fi.
0
14-04-2009, ora 13:04
anonim06
Nu este medic/terapeut
anonim06
am facut pauza deoarece prietenul meu a fost plecat din tara si nu avea rost sa le iau
0
14-04-2009, ora 13:05
anonim06
Nu este medic/terapeut
anonim06
multumesc pentru rsp
0
14-04-2009, ora 13:09
roxanik88
Nu este medic/terapeut
roxanik88
da, dar si cu o luna si fara o luna.abia ce se invatase corpul cu ele in cele 4 luni si le-ai intrerupt si acum ai acele scurgeri...iar o sa dureze pana se regleaza corpul... oricum tu faci cum crezi.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.