Durere ureche stânga, în timpul condusului și după (3-4 ore), apoi cedează

25-06-2022
FlorinH
Nu este medic/terapeut
FlorinH
Bună ziua, domnule doctor! Am găsit adresa dvs. de email pe forumul romedic și mi am permis sa va scriu și eu.
Am 29 ani, sex masculin, iar de la o vreme (cateva luni) am o durere f puternica si profunda (doar) în urechea stânga și simt o presiune puternica în interiorul urechii (ceva asemănător cu atunci când zbori cu avionul). Durerea nu e prezenta tot timpul, ci doar în anumite momente (1. când conduc, sau stau în dreapta, 2. în timpul serviciului - sunt profesor învățământ primar și gimnaziu și e destul de multa gălăgie în clasa, cu copiii, 3. uneori și atunci când ma plimb pe strada și bate vântul mai tare pe lângă ureche, îmi provoacă durere). Durerea persista cateva ore dupa ce am fost expus la situatiile mentionate mai devreme (3-4 ore), dupa care cedeaza. Nu știu dacă ma deranjează zgomotele produse de masina, copii, respectiv vânt sau nu zgomotul e de vina, ci altceva (nu mi dau seama ce), pt ca zgomotul de la TV, muzica sau alte zgomote nu ma deranjează, nu mi provoacă durere sau vreo presiune în ureche.
Am fost la un medic, mi a spus ca fizic urechea este în regula (pe interior), cumva ca durerea ar fi cumva ceva normal (mie nu mi se pare ca e normal sa te doară - de ce m ar durea doar o ureche și nu ambele), și mi a pus diagnostic de dermatita de contact (nu contest diagnosticul domnului dr., dar soția e și ea medic - rezident și spune ca n are cum sa fie asta), mi a zis ca ar putea fi ceva pe fond nervos (sau neurologic - sper sa nu gresesc), mi a dat o cremuta și cam atât.
Acum sunt speriat, eu am și psoriazis în scalp și fac tratament cu cortizon aplicat pe piele de vreo 4 ani de zile și mi e frica sa nu fie vreo reacție de la el.