edem cerebral

03-01-2009
caprioara
Nu este medic/terapeut
caprioara
Buna ziua! Un prieten a facut edem cerebral in urma unei operatii de extirpare a unei tumori, apoi cateva convulsii. Aproape o saptamana a fost in coma..iar acum raspunde foarte putin din punct de vedere neurologic. Nu se misca, nu vb, este hranit artificial, este foarte slabit, deschide ochii, dar nu are o privire normala.. Are sanse sa isi revina?
Va rog din suflet sa imi raspundeti. Daca cineva doreste sa luam legatura -
4 comentarii
0
04-01-2009, ora 16:19
drweather
Identitate neconfirmată
drweather
Edem cerebral inseamna o umflare a creierului, normala dupa orice operatie.Datorita cresterii in volum a creierului e normal sa apara si convulsiile.
Sanse de revenire?cel mai mult te poate lamuri cel ce l-a operat fiindca atunci cind e vb. de creier conteaza fiecare mm de substanta organica.E importante localizarea tumorii, marimea ei, daca a fost maligna/beniga...o groaza de factori.In plus e posibil sa isi revina din coma dar sa ramina cu sechele.Repet, in acest caz discutia pe forum e foarte relativa, totul depinzind concret, de caz.
Multa sanatate
0
06-01-2009, ora 17:15
caprioara
Nu este medic/terapeut
caprioara
Da..ma asteptam la un astfel de raspuns.. multumesc foarte mult!
0
12-01-2009, ora 18:10
monica maier
Nu este medic/terapeut
monica maier
sotul meu afost in coma 3 aspt. in urma unui accid. rutier, dar sechele care i-au ramas sunt f. vizibile.dupa un an chiar acum a inceput sa delireze si nu stiu ce sa mai fac dupa cite am suferit (recuperare, tratam.etc.) acum dintr-odata si-a pirdut mintile.asa ca am observat pe propria piele ce inseamna coma si cum am trait noi ac. clipe.dar cred ca sotul eu va suferi toata viata si omul care a fost nu va mai fi, are doar 34 ani.Sanatate si sa auzim de bine
0
04-05-2009, ora 14:00
o_irina
Nu este medic/terapeut
o_irina
In urma unei intoxicatii medicamentoase, la TC mi-a iesit "Usoara dediferentiere a substantei albe fata de substanta cenusie. Ventriculi laterali mici, simetrici la linia mediana. In concluzie: Edem cerebral difuz, Sinuzita maxilo-sfeniodala stanga." Am fost la psihiatrie si am primit Asentra si Frontin. Ma simt epuizata, dureri de cap. Am nevoie de alt tratament? Sau de consultatii?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Edemele - de ce reținem apă?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.