Efecte pastila de a doua zi

21-06-2021
Flooorin1
Nu este medic/terapeut
Flooorin1
Salut, am avut un contact neprotejat si m am scapat in partenera mea. A luat pastila de a doua zi, iar dupa 3 ore aproximativ a vomitat pastila. E un semn ca a inceput sa si faaca efectul sau poate fi din alta cauza? Alte solutii se mai gasesc? Multumesc in avans!
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.