Escapelle Urgent

06-01-2018
MariaZa
Nu este medic/terapeut
MariaZa
Buna ziua! In urma cu 2 luni si o saptamana, am luat Escapelle. Dupa o saptamana, am avut scurgeri maronii ( ce au durat o saptamana), si stari de ameteala puternice, ce in continuare mi-au dat anxietate, depresie, si panica. Ciclul mi-a venit de 2 ori pana acum, saptamana urmatoare trebuie sa-mi vina iar, mai sunt 4 zile, dar ma simt efectiv oribil. Am stari emotionale cum n-am mai avut pana acum, imi creste temperatura corpului uneori, nu mai stiu ce sa fac, ca sa scap de aceste efecte negative.
Am avut din senin si acnee, destul de puternica.

Ce pot face/ lua sa imi reglez organismul? Oare de la urmatoarea menstruatie mi se vor stabiliza hormonii?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.