karissa - nu am luat-o din prima zi de menstruatie

26-01-2008
cozo
Nu este medic/terapeut
cozo
am inceput sa iau acum 4 luni karissa dar nu l-am luat din prima zi de menstruatie...mi-a spus d-na doctor de la planing fam ca e ok chiar daca nu iau din prima zi...e in ordine?
12 comentarii
0
26-01-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Tratamentul cu anticoncepţionale poate fi iniţiat în oricare din primele 5 zile ale ciclului, preferabil chiar în ziua a 5-a.
0
28-01-2008, ora 00:00
d@niela
Nu este medic/terapeut
d@niela
Buna.
Eu am luat Karissa din prima zi de menstruatie.Este prima luna cand iau. Intrebarea mea este primul ciclu va avea doar 21 de zile, sau cum ? In cele 7 zile de intrerupere ar trebuie sa vina menstruatia ? Vineri am luat ultima, cea de-a 21 a pastila si inca nu mi-a venit mentruatia.
0
12-02-2008, ora 00:00
ADD@
Nu este medic/terapeut
ADD@
Buna, am si eu o nelamurire, e prima data cand iau anticonceptionale, doctorul mi-a recomandat Karissa, dar nu sunt lamurita la cat timp dupa luarea primei pastile se poate incepe contactul sexual fara o alta metoda de protectie.
Multumesc, ADD@
0
12-02-2008, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Dacă tratamentul este iniţiat în primele 5 zile, sunteţi sub protecţie de la prima pilulă.
0
08-03-2009, ora 11:45
crysella2007
Nu este medic/terapeut
crysella2007
Buna!Am 21 ani sunt nefumatoare si iau pt prima oara anticonceptionale.Medicul mi-a prescris Karissa.Intrebarea mea este pana la ce varsta am sa iau acest tip de pilule ?exista o perioada presupun...le administrez mereu timp de 21 zile cu pauza de 7 zile cum mi-a zis doctorul sau in fiecare zi fara pauza?As dori un raspuns cat mai repede..
0
10-03-2009, ora 17:00
Emaa
Nu este medic/terapeut
Emaa
Buna! am 21 de ani sunt nefumatoare si iau si eu pt prima data anticonceptionale. Din pacate nu am fost la un medic sa mi le prescrie da a fost sora mea la un centru de planificare si i-a recomandat karissa si am zis sa iau si eu am luat din prima zi de menstruatie acum sunt in a 8 zi si inca mai am putin.. am citit si pe prospect k sar putea sa apara sangerari.. pana se obisnuieste corpul cu ele da cat poate sa tina aceste sangerari. practic mie ar fi trebuit sa mi se termine menstruatia deja k sunt in ziua a 8 da tot mai am putin cat ma mai tin aceste sangerari..care nu sunt chiar rosii bat spre maroniu.. Mentionez ca am luat pastilele in fiecare zi la aceeas ora. As dori un raspuns cat mai repede..va multumesc
0
10-03-2009, ora 23:17
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
@crysella2007: le luati pana la ce varsta doriti, preferabil nu peste varsta de 40 de ani. Asa cum v-a spus doctorul, le luati timp de 21 de zile, api faceti pauza timp de 7 zile, astfel incat ziua saptamanii in care incepeti folie noua este mereu aceeasi. De exemplu, presupunand ca ati luat prima data prima pilula intr-o zi de miercuri, de fiecare data veti incepe o folie noua intr-o zi de miercuri.

@adnna: Este vorba de o reactie adversa frecventa, dar, de regula, lipsita de orice gravitate. Sangerari neregulate pot persista in primele 3 luni lunare (cicluri de 28 de zile) de tratament anticocneptional.
0
10-03-2009, ora 23:27
Emaa
Nu este medic/terapeut
Emaa
multumesc pt raspuns. as mai avea cateva nelamuriri eu am luat prima pastila intr-o zi de marti urmatoarea folie o sa o incep dupa acea pauza de 7 zile tot marti? si in acea pauza dak nu mi-a venit in prima zi menstruatia si am contact sexual e vreo problema/?sau preferabil ar fi sa am in zilele in care iau pilulele..?
acum sunt la a 8 pastila as putea avea contact sexual neprotejat? sau intai trebuie sa termin prima folie ?
0
06-05-2009, ora 19:29
ady89
Nu este medic/terapeut
ady89
buna...am si eu o nelamurire...am inceput sa iau anticonceptionale karrisa...nu am fost la medic dar sora mea a fost si am inceput prima folie in prima zi a menstruatiei si a inceput sami vina menstruatia mai incet si mai maroniu...e ceva normal???va rog un rasp rapid si sincer...va multumesc
0
25-05-2009, ora 23:04
ramonikaalexa
Nu este medic/terapeut
ramonikaalexa
buna seara. si eu am o problema. am 28 de ani si am nascut de 7 luni, o fetita :D, si de trei luni am inceput sa iau karissa, la fel luam si inainte de a ramane insarcinata, dar problema este ca acum am ceva deraglari care pe mine ma sperie. de ex, in prima luna mai aveam de luat 2 pastile si mi-a venit menstruatia, la a doua folie a venit normal ( menstruatia in a 4 zi de pauza ), dar acum am terminat a treia folie si menstruatia mi-a venit inca de cand mai aveam 8 pastilute de laut. am avut patru zile scurgere mai abundenta de culoare rosie, si acum sant deja in a 10 zi si tot mai am o secretie maronie foarte putin si un fel de cheag de sange tot putin. ce sa fac in continuare va rog dati-mi un sfat cat mai repede, sambata ar trebui sa incep a 4 folie. multumesc anticipat
0
28-12-2011, ora 21:12
tabacaruandrea
Nu este medic/terapeut
tabacaruandrea
buna, am mers la ginecolog si in urma unui consult mi-a recomandat karissa..am avut dureri de burta specifice manstruatiei si scurgerile acelea maro..si doar 1 picatura de sange..si am inceput prima pilula karissa..e bine ce am facut?le iau in continuare?astept raspunsul unui medic specialist
0
06-01-2012, ora 16:17
miha_1010
Nu este medic/terapeut
miha_1010
Buna! Si eu folosesc Karissa cam de 4 luni din spusele unei prietene. Nu am consultat nici un medic insa ma simt foarte bine cu ele. Inainte de a folosi Karissa foloseam un alt tip de anticonceptionale de care nu eram foarte multumita. Ar trebui cumva sa merg la un control sa vad daca sunt intradevar bune pentru organismul meu?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.