medicamente incurcate

30-01-2018
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
buna ziua,

i au venlaxifina de 150de g dimineta iar seara iau quentipina de 50 mg.
Timp de 6 zile am luat din greseala quentipina dimineta si seara fara venlaxifina, am confundat nedicamentele mai ales ca seamana intre ele.de astazi am luat tratamentul corect, asta dupa ce i am spus pshiatricului de am patit.
intrebarea mea este:isi mai fac medicamentele efectul, o sa apara vreo reactie adversa?Dupa ce am luat venaxifina simt un tremurat in corp.Multumesc.
15 comentarii
1
30-01-2018, ora 13:07
Psiholog Racheleanu Mioara
Psihologie, Galati
Psiholog Racheleanu Mioara
Bună ziua! Dr. psihiatru are competența de a va răspunde corect la această întrebare. Luati legatura si cereți informatii asupra acestui fapt.
1
30-01-2018, ora 13:14
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Stati linistit ca nu se intampla nimic. In principiu daca nu va reveniti cu tremuratul, spuneti asta doctorului dv.
0
30-01-2018, ora 13:29
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
Multumesc.
0
30-01-2018, ora 14:38
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
Clara, dar medicamentele isi vor face efectul, nu?
0
30-01-2018, ora 14:39
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
sunt si din fire mai panicoasa si ma sperii din orice
1
30-01-2018, ora 15:24
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Medicamentele isi vor face efectul complet in 2-4 saptamani. Stai linistita si ia-le cum a zis doctorul.
O sa fie bine!
1
30-01-2018, ora 15:48
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
tratemtul il i au de aproape un an de zile, de asta intrebam dk a influentat cu ceva k am luat medicamentul de seara care l am luat dimineata si velaxiflina nu am luat timp de 6 zile.am inceput de astazi sa i au cum le am luat si pana acum
0
30-01-2018, ora 15:49
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
tratamentul
0
30-01-2018, ora 16:05
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Din moment ce nu aveti nimic, mergeti mai departe cu tratamentul, asa cum v-a prescris medicul.
0
30-01-2018, ora 16:20
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
adica, ce ar trebui sa am?
0
30-01-2018, ora 16:51
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
se poate un rasp, va rog?
0
31-01-2018, ora 20:44
Vernus
Nu este medic/terapeut
Vernus
Vrea sa zica ca din moment ce nu va este rau din cauza greselii dumneavoastra cu incurcarea medicamentelor, mergeti mai departe cu tratamentul.dar acum luati-l corect iar daca apare vreo modificare de stare adica va este rau sunati doctorul sau mergeti la el.Continuati tratamentul deci.(dar corect)
Sanatate!
0
02-02-2018, ora 18:54
bayer
Nu este medic/terapeut
bayer
buna seara

ce medicamente as putea lua pt durere de cap?, mai ales ca i au velefaxlina, bromazepan si quatepina.
0
02-02-2018, ora 20:50
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Trebuie gasita cauza durerilor de cap si inlaturata. Mergeti la un control oftalmologic pentru inceput.
0
10-02-2018, ora 12:11
C29
Nu este medic/terapeut
C29
Clara se poate sa vorbesc si eu cu tine pe o adresa de mail..ceva? In legatura cu TAB.
Multumesc.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.