Menstruatie in timpul tratamentului. Trebuie intrerupt?

08-08-2012
Katze
Nu este medic/terapeut
Katze
Am vaginita, iar medicul mi-a prescris ovule Polygynax timp de 10 zile, alaturi de spalaturi cu Tantum Rosa, iar in a 11-a zi introduc crema Gynofort pe care o tin 4 zile, urmand a face o noua spalatura seara si alta dimineata. Sunt in a 10-a zi de administrare de ovule si mi-a venit menstruatia. Nu stiu daca sa administrez in continuare crema sau nu, si nici spalaturile. Daca intrerup tratamentul si administrez crema dupa menstruatie va mai avea aceeasi eficacitate? Sau ar trebui sa repet tot tratamentul?
Datorita unor circumstante nefavorabile nu imi pot intreba ginecologul. Sper ca ma puteti ajuta. Va multumesc!
2 comentarii
0
08-08-2012, ora 22:50
Dr. Dimitrios Harsisis
Obstetrica-ginecologie, Cipru
Dr. Dimitrios Harsisis
Salut,

Nu cred ca se schimba nimic daca opresti tratamentul pt durata menstruatiei si il reiei dupa.

Toate cele bune,

Dimitrios Harisis MD
Specialist obstetrica Ginecologie
Famagusta General Hospital
Cyprus
0
09-08-2012, ora 12:44
Katze
Nu este medic/terapeut
Katze
Asa am sa fac. Va multumesc pt raspuns!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.