menstruatie maro, mai mult cheaguri dar tot maro...

13-02-2009
maria.maria
Nu este medic/terapeut
maria.maria
buna ziua, am si eu o nelamurire. in urma cu doua saptamani mi-am inceput viata sexuala (protejat cu prezervativ si farmatex). menstruatia mi-a intarziat 3 zile dupa care a venit dar ce ma ingrijoreaza este faptul ca aceasta are culoarea maro, mai mult cheaguri dar tot maro la culoare si este mai redusa cantitativ ca de obicei. am crezut ca-si va reveni dar are acelasi aspect ca la inceput (deja sunt in a 4-a zi de menstruatie). si inca ceva, cam din aceeasi zi de cand mi-a venit menstruatia am inceput sa am niste mancarimi in zona genitala care vad ca se intensifica. nu stiu ce poate fi, ce e cu aceasta menstruatie maro? incep sa-mi fac griji. va rog mult ajutati-ma cu un sfat.un raspuns. daca ar putea sa-mi raspunda si un medic, va multumesc
6 comentarii
0
13-02-2009, ora 13:25
pisi_pink
Nu este medic/terapeut
pisi_pink
Buna ziua, am si io o intrebare, referitor la culoare maro: nu est emenstruatie pentru ca a trecut de vreo 2 sapt, iau Logest dar mi-a aparut brusc o scurgere maronie lainceput f abundenta dupa care s-a transformat intr-una rozalie. ma gandeam ca poate fi o raceala zdravana dar nu am timp sa ajung la doctor...sper sa se opreasca, in caz contrar, voi ajunge la urgente.
0
13-04-2009, ora 20:15
P.Oana
Nu este medic/terapeut
P.Oana
Buna seara, am si eu nevoie de ajutor va rog, am o mare nelamurire referitorare la schimbarea culorii menstruatiei, a devenit maronie si e aproape numai cheaguri, asta s-a inamplat aceasta luna, pana acum era normala.Ce sa intampla?
0
13-04-2009, ora 21:29
pisi_pink
Nu este medic/terapeut
pisi_pink
iei ceva anticonceptionale...si daca da de cat timp?
0
13-04-2009, ora 22:42
anamaria_boca2007
Nu este medic/terapeut
anamaria_boca2007
daca iei anticonceptionale s ar putea sa ai o mica dereglare, te sfatuiesc sa mergi la medicul ginecolog si apoi numai medicul este in masura sa iti spuna daca anticonceptionalele sunt potrivite pentru tine sau nu, in rest nu ai de ce sa ti faci asa mari probleme, trebuie sa iei ceva suplimente pe baza de fier pe timpul menstruatiei si urgent trebuie sa mergi sa ti schimbi anticonceptionalele, mult succes si multa sanatate!
0
14-04-2009, ora 00:04
P.Oana
Nu este medic/terapeut
P.Oana
Nu folosesc anticonceptionale.(am incercat sa mai trimit raspunsul de cateva ori sper si nu mi-a aparut).ce alte cauze ar mai putea fi?Referitor la anticonceptionale se pot folosi doua tipuri cum sunt cele care ajuta in rez prob acleice si cele pt slabit, folosite in alternanta unele o luna, celelalte in urmatoare?MC
0
25-03-2012, ora 12:53
Maramrh
Nu este medic/terapeut
Maramrh
Buna,
Am 16 ani si mi-a intraziat menstruatia cam 10 zile.. in aceste 10 zile a avut loc un contact sexual neprotejat. Acum de dimineata mam trezit cu o pata de culoare de maro inchis pe chilotei.. si cu dureri usoare de burta.
Mentionez ca inaintea actului sexual neprotejat am fost racita 3 saptamanii. Ar trebui sa am un motiv de ingrijorare?
p.s. am facut si un test de sarcina, pe care o sa il repet peste 2 zile.. si a iesit negavtiv.
Imi puteti raspunde?!
Adaugă un comentariu / răspuns

14-02-2020, ora 09:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Multi Complete de la Jamieson
Imunitate la maxim cu Jamieson!
Multi Complete de la Jamieson este un supliment pe bază de multivitamine care oferă 100% din porția zilnică a celor mai importante substanțe pentru sănătatea organismului. Scopul acestor vitamine este întărirea organismului, stimularea imunității și suplimentarea energiei. Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.