Pastila de a doua zi

04-03-2019
Ale266
Nu este medic/terapeut
Ale266
Buna ziua! Am si eu o problema...am avut contact sexual neprotejat in a 4 a zi de menstruatie, iar a doua zi am luat escapelle. Cum am luat pastila, menstruatia s-a terminat iar la o saptamana mi- a venit iar.Este ceva de care ar trebui sa ma ingrijorez sau este un efect al pastilei?
2 comentarii
0
06-03-2019, ora 11:46
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

pastila de urgenta provoaca dereglari hormonale de aceea nu este recomandat sa fie utilizata foarte des, de aici si dereglarea CM. Pentru a preveni o sarcina nedorita pe viitor va recomandat sa consultati un medic specializat in contraceptie care sa va recomande o metoda de protectie potrivita istoricului dvs medical.


O zi buna,
Clinica Medicala Marie Stopes International
0
11-03-2019, ora 23:31
Ale266
Nu este medic/terapeut
Ale266
A fost prima oara cand am folosit-o.
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.