Secretii dupa pilula de a doua zi inexplicabile

16-12-2015
elena1515
Nu este medic/terapeut
elena1515
Buna tuturor. In data de 3 luna aceasta am avut un accident cu sotul s-a spart prezerativul si am luat pilula de a doua zi. Dupa fix 5 zile am avut aceea falsa menstruatie care m-a tinut 4 zile.Azi la nici o saptamana de cand mi s-a terminat aceea menstruatie am sesizat o secretie de culoare maro deschis..curge putin.Tin sa spun ca fix azi cand am observat secretia, simt ca un impuls inauntru care tine 2 secunde dar e destul de intensa durerea. Am mai luat acum 2 ani pilula si mi-a venit la fel dupa 5 zile de la pastiluta dar nu am avut aceasta secretie. Menstruatia normala trebuie sa imi vina undeva pe data de 26. Ma bate gandul sa merg la medic dar inainte vreau sa stiu o parere.
1 comentarii
0
17-12-2015, ora 11:36
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Pilula de a doua zi va protejeaza 75% de o sarcina nedorita, poate da dereglari ale menstruatiei si pentru asta necesita un consult ginecologic si o ecografie transvaginala.

O zi placuta!
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.