Pauza anticonceptionale

23-04-2013
yoyo90
Nu este medic/terapeut
yoyo90
Buna ziua. Folosesc anticonceptionalele Logest de 3 ani, cu pauza in fiecare an. Luna aceasta m-am decis sa fac pauza. Conform datei cand foloseam anticonceptionale trebuia ca menstruatia sa apara pe data de 19-20 aprilie, dar neavand o menstruatie regulata am dedus ca va aparea o intarziere a acesteia. Problema mea e alta am avut contact sexual pe data de 19 aprilie (protejat) numai ca la final am constatat ca prezervativul se rupsese la ejacularea sotului( acest lucru s-a intamplat la 12 noaptea). A doua zi am luat Postinor prima pastila in primele 12 ore de la contact iar a-2-a la 12 ore. Sa ma astept la o intarziere a menstruatiei destul de mare datorita pauzei de la AC si de la Postinor? Am dureri specifice menstruatiei de pe data de 20 pana in prezent, dar acesta a intarziat sa apara. Sa ma ingrijorez? Este posibila o sarcina? Multumesc din suflet.
1 comentarii
0
24-04-2013, ora 09:31
karsaco
Nu este medic/terapeut
karsaco
Buna ziua dle doctor,
de mai bine de jumate de an mi se umfla picioarele, insa pe parcursul noptii se desumflau.De cca. 3 saptamani au inceput sa se umfle mai tare ca de obicei, au aparut pete rosii (care imi dau mancarimi uneori), fierbinti la nivelul incheieturiilor si labei piciorului.Abia pot sa merg sa cobor trepte, nu pot flecta laba piciorului. Niciodata n-am fost in situatia asta, pielea de pe picior e intinsa la maxim, glezna si portiunea de picior spre genunchi e tare, dura la palpare, iar simpla apasare pe laba piciorului e dureroasa.
Am 50 de ani, am astm bronsic alergic( cronic ) si din august 2012, in urma unui RMN am fost diagnosticata cu
Parchinson. Tratamentul zilnic pe care il urmez este: Seretide 2 pufuri /zi si Ventolin la nevoie, iar pt Parchinson iau Mirapexin 0, 52 mg 1 tb/zi, si Azilect 1 tb/zi. Rugamintea mea catre dvs, este sa-mi dati un sfat ce pot face?Am rezultate bune in urma investigatiilor la ficat, cardiologie, ginecologie.Intr-un raspuns catre o pacienta cu o problema identica cu a mea, ati afirmat in 90%din cazuri de genul asta au legatura cu rinichii.Voi merge si la urologie sa imi fac investigatii, dar pt perioada imediata, imi puteti recomanda un tratament homeopat care sa-mi desumfle picioarele ?
Va multumesc din suflet pentru intelegere si ajutor,
karsaco
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.