Pete maroni - portocali! Va rog, dati-mi un sfat!

08-12-2008
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Buna! Ma numesc Bianca si am 16 ani. Iar de catva timp am observat ca mia aparut mici pete sub sanul stang. Iar pe zi ce trece se tot exting... incep sa-mi apar si pe burta. Cum pot opri sa nu-mi mai iasa?
Eu sunt in stainatate si am fost la asistenta medicala de la scoala si a spus ca nu stie exact ce poate fi.dar crede ca poate e ceva alergie la ceva animale, dar eu nu am intrat in conmtact cu animale de 1 an.

Mi-e frica, pt ca si sora mea are pete asemanatoare. Dar le are pe piept si pe state si foarte multe.dar nu ii apar tot timpul.Ea a primt ceva unguent de la doctor...si cateodata am dat-o eu cu crema, oare sa ma fi molipsit si eu?
Petele ce le are soramea sunt ceva pete careies cred ca pe baza de stare nervoasa. Cred ca sunt destul de serioase petele.ar putea duce la ceva mai rau...dar nu merge la doctor.

Plus acum 2 luni am aflat ca am si invectia de plamani...dar e in stare latenta.
13 comentarii
0
08-12-2008, ora 18:03
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Probabil ca ai un pitiriazis versicolor, adica o ciuperca.
Aplica in fiecare seara Lomexin crema, timp de 10 zile.
0
08-12-2008, ora 19:56
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Muyltumes pentru raspuns midorin42.dar este ceva grav?...sau ar putea sa se agreveze daca nu o sa ma dau cu crema?
0
09-12-2008, ora 16:40
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
bineinteles ca se poate agrava, dat fiind faptul ca este o ciuperca si ca mai toate ciupercile se pot extinde pe o portiune mai mare a corpului.
Nu mi-o lua in nume de rau, dar eu asa am invatat la scoala, ca unui medic i te adresezi cu domnul doctor!!
In cazul de fata modorin42 este domnul dr.midorin42!!Daca iti raspundea un simplu utilizator era cu totul si cu totul altceva!!Dar ti-a raspuns un medic, asa ca un pic de respect nu strica sa stii!!
0
09-12-2008, ora 17:43
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Autor: jaquelinne Data: 09-12-2008
.
Nu mi-o lua in nume de rau, dar eu asa am invatat la scoala, ca unui medic i te adresezi cu domnul doctor!!
In cazul de fata modorin42 este domnul dr.midorin42!!
!!!! deci modorin42 este domnul dr. midorin42.:P
!!!! iar i(...i te adresezi cu.) nu cred ca se considera cuvant...poate verbal se spune asa, dar in nici un caz nu cred ca se si scrie.:)
. sper ca nu te superi.dar sincer...apreciez gestul tau...deoarece recunosc nu era politicos sa vorbesc asa cu un medic...:)
.apropo.sper ca nu te superi dar cati ani ai?... imi cer scuze...poate ar trebui sa vorbesc si cu tine cu dumneavoastra...este umpic greu sa-mi dau seama cum sa ma adresez..


Iar pentru Domnul doctor midorin42.imi cer scuze...ca m-am adresat asa nepoliticos..dar ma grabeam.:(.nu o sa se mai intample...:)
0
10-12-2008, ora 02:31
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
Auzi draguto, verifica-ti mai intai greselile tale gramaticale, care sunt muuuuuuuulllt mai grave decat un simplu i postat de mine si apoi atrage atentia cuiva!!!
Se vede de la o posta ca nu ai cei 7 ani de acasa!!Nu am nevoie sa mi te adresezi cu dumneavoastra!!Dar unui medic, care are in afara de numele dumnealui si poza atasata de la cabinetul sau, plus bunavointa de a-ti raspunde la intrebare, tine de bun simt cum te adrsezi unui cadru medical!!Pana si fetita mea de 4 ani jumate ii spune medicului pediatru:DOAMNA DOCTORITA!!
Si ca sa nu te roada curiozitatea..am 30 de ani!!
0
10-12-2008, ora 02:38
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
aaa si in legatura cu modorin, deschide ochii mai bine si ai sa vezi ca pe tastatura i-ul este langa o!!Asa ca a fost doar o simpla greseala la tastat!!Greselile tale gramaticale cam lasa de dorit!!Pune mana pe carte mai bine!!
Si se mai mira unii ca nu primesc raspunsuri din partea medicilor!!
Multa sanatate!!
0
10-12-2008, ora 09:26
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Imi cer scuze...vad ca te-am suparat destul de tare.chiar nu vroiam asta.
Dar de curiozitate, care sunt greseli mele gramaticale? Daca tot vorbim despre asta, poate daca ma corectezi o sa mai invat si eu ceva. :)
Brovo tie ca ai o fetita asa desteapta, este foarte norocoasa sa aiba o mama asa draguta.
Iar cat despre carte, eu invat destul de bine.Am mers in Romania 8 ani de zile la liceu Ucrainean iar aici in Suedia deja am un an decand invat limba.
Multumesc pentru sfat.

P.S.: pe mine nu "ma roade"curiozitatea, vroiam doar sa stiu cum sa ma adresez.Poate erai si tu, mult mai invarsta decat mine si atunci trebuie sa vorbesc respectuos.
0
10-12-2008, ora 09:35
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Sincer nu as vrea sa ne certam sau sa vorbim asa.
Sincer imi cer iertare ca am fost asa nepoliticoasa.
Acum vin sarbatorile si ar trebui sa fim buni uni cu alti.

Mi-am dat seama ca nu este politicos sa vorbesc nici cu Domnul doctor si nici cu tine asa cum am vorbit. Tu vroiai doar sa ma corectezi de la o mare greseala.

Va multumesc inca o data Domnule doctor si Jaquelinne pentru timpul acordat.


Larevedere! Multa sanatate!


SARBATORI FERICITE TUTUROR! & AN NOU FERICIT!
0
10-12-2008, ora 09:38
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Apropo Jaquelinne iti doresc multi ani inainte, tie si fetitei tale!

SARBATORI FERICITE SI TOT CE VA DORITI!
0
10-12-2008, ora 20:41
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
Hai ca iti arat!!"...am observat ca mia aparut mici pete..." iar corect scris este:am observat ca mi-au aparut mici pete..etc! Asta e doar inceputul ;) Chiar nu am chef acum sa stau si sa fac analiza pe text plus ca pe mine nu ma intereseaza cum scriu altii, este treaba lor, dar atunci cand mi se face observatie pt ceva care culmea mai este si corect, ma aprind destul de tare!!
Iti multumesc frumos pt urari, iti doresc si tie la fel!!
De obicei nu ma cert!!Crede-ma ca daca era un utilizator ca si mine cel care ti-a raspuns, chiar nu aveam nimic de obiectat!!
Numai bine
0
26-02-2009, ora 21:40
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Buna!
Am folosit fluocinolon cateva ori...si a inceput sa dispara micutele pete...pe urma nu am mai flolosit fluocinolon si am observat dupa un timp ca sa mai raspandit petele si la spate...si din cauza ca pigmenul pieli mele este mai deschis...mise pare ca sunt mai mult portocali petele

Acum vreo doua zile am inceput din nou sa ma dau cu fluocinolon si am observat ca petele sunt ca un fel de cojita si incep sa se descojeasca...cel putin una sa descojit umpic

este bine ce se intampla? sau ar trebui sa merg la medic sa imi prescrie vreo reteta?
...tinand cont ca si sora mea a avut la fel si iau prescris un sapun si o crema.. dar nu isi face efectu decat un timp...pe urma ii apare din nou...


si as vrea sa stiu si cum se poate trasmite aceasta ciuperca.
0
05-03-2009, ora 16:35
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Daca mai aplicati Fluocinolon, ciuperca se va extinde. Fluocinolonul pentru ciuperca este asemanator cu ingrasamantul pentru o planta.
0
05-03-2009, ora 18:07
o-simpla-pers
Nu este medic/terapeut
o-simpla-pers
Va multumesc foarte mult pentru ajutorul acordat.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  • Vergeturile
  • Foliculita în urma epilării
  • Funcţia de „barieră” a pielii - cum o susținem?
  • Uleiul de măsline sau floarea-soarelui poate afecta sistemul de apărare al pielii la bebeluși
  • „Pielea electronică” pentru monitorizarea sănătății
  • Microbiomul pielii rămâne stabil în timp, în ciuda unor variații externe
  • Pielea inteligentă care reduce ridurile și cearcănele
  • Alunițele și petele maronii pot fi înlăturate în siguranță?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.