pete pe fata, gat si spate de la emotii

14-07-2006
nonalela
Nu este medic/terapeut
nonalela
Fica mea se confrunta cu o problema destul de suparatoare si anume cand are emotii ii apar pete mari rosii pe fata, gat, spate a observat la examene cand a fost mireasa iar ultima data la botezul ficei ei de la emotii toata era patata.Ce poate sa faca in acest sens.Mentionez ca are 22 de ani.
16 comentarii
0
10-09-2006, ora 00:00
Diana W.
Nu este medic/terapeut
Diana W.
Se pare ca fiica dumneavoastra are o tulburare anxioasa pe care o somatizeaza prin aparitia acelor pete. Atunci cind anxietatea nu se exteriorizeaza in mod normal ( probabil ca fiica dvs. este o fata mai tacuta, timida, introverta) apar manifestari fiziologice, unele fiind de tipul celor descrise de dumneavoastra.
Incercati sa consultati un psiholog pentru rezolvarea problemelor legate de anxietate.
0
10-09-2006, ora 00:00
Derma-Mi
Identitate neconfirmată
Derma-Mi
stimata Doamna
afectiunea de care sufera fiica Dvs in realitate nu e o boala dar o tulburare functionala care se numeste:Eritem pudic, seprezinta in general la femei iar mecanismul de aparitie nu e cunoscut. Nu e cazul sa va adresati medicului, doar daca e f.frecvent si suparator. Nu exista terapie dar se pare ca, inaintarea in virsta diminua accesele de eritem.
Dr.A Frasin
0
23-03-2007, ora 00:00
salexul
Nu este medic/terapeut
salexul
Nu e niciun eritem pudic, sufar de aceeasi boala si eu, se numeste urticarie colinergica. eu o am de vreo 8 ani si nu am gasit nici un doctor care sa ma vindece! asa ca. slabe sanse petru cei ca noi!
daca cineva stie vreun remediu va rog sa ne ajutati!
0
24-03-2007, ora 00:00
Derma-Mi
Identitate neconfirmată
Derma-Mi
Raspuns ptr "salexul"
Atentie la cum si cind se manifesta eruptia cutanata; in primul caz era vorba de manifestari sporadice adica f.rar si numai la emotii...in plus leziunile de urticarie sint tipice ( ca atins de urzica ca sa folosim un termen mai pe intelesul tuturor). Urticaria colinergica e diferita, se manifesta mult mai frecvent, in special cind creste temperatura corpului (in special exercitiul fizic, transpiratie abundenta, febra etc); testul diagnostic folosit este chiar exercitiu fizic la soare cu aparitia pomfilor in general pe tot corpul. E o forma de urticarie asa spusa "fizica" in care mediatorul chimic e acetilcolina. Din pacate raspunde greu sau deloc la antihistaminice. Noi folosim o asociatie intre levocetirizina (Xyzal) si hidroxizina (Atarax) cu dozaj crescut.
Dr. F
0
26-03-2007, ora 00:00
salexul
Nu este medic/terapeut
salexul
Si are efect combinatia Xyzal+Atarax?
adik nu mai apare deloc urticaria?
Le pot cumpara fara reteta?
Sunt scumpe?
Cums e administreaza?
0
29-03-2007, ora 00:00
Derma-Mi
Identitate neconfirmată
Derma-Mi
sint doua tipuri diverse de antihistaminice, care pot fi luate doar sub supraveghere medicala. Cit despre efect nu pot sa va asigur un rezultat cert atita timp cit nu toti pacientii raspund la fel!!!sfatul meu e de a va intoarce la medicul care v-a pus diagnosticul si va fi el cel care decide dozele pe care sa le luati.
0
23-11-2007, ora 00:00
Moroko
Nu este medic/terapeut
Moroko
am si eu o problema asemanatoare la efort la soare transpir in exces ca cele mentionate mai sus. Am umblat pe la n doctori si nu miau putut spune dacat ca e o reactie a corpului si care cica se trateaza cu Xyzal, eu sincer am avut rezultate mai bune cu Telfast dar vreau sa lamuresc ceva. Nu e tratament! Un tratament ar presupune ca dupa o perioada sub medicamentatie sa iti treaca dar nu e asa.Cum nu iei o perioada iti apar din nou. Pur si simplu te face dependent de un medicament. Totusi nu cred ca suntem asa de inapoiati incat sa nu fie un REMEDIU nu rezolvari pe moment. Daca cumva aveti un raspuns si pentru mine va rog lasatzimi un mesaj.
0
23-01-2008, ora 00:00
Chosen1
Nu este medic/terapeut
Chosen1
MA confrunt si eu cu aceeasi problema(aprox. 8 ani, am 20), ma inrosesc pe piept, spate, umeri, la efort, emotzii, caldura.Sunt imbujorat permanent, de mentionat este faptul ca am Tahicardie sinusala.Poate fi acest lucru cauza? Dak nu atunci care?
Astept un raspuns VA ROG! Multumirii anticipate...:)
0
06-07-2009, ora 15:15
1emarco
Nu este medic/terapeut
1emarco
http://www.ro-online.ro/1emarco-27859.html Mi au aparut niste pete de genu nu stiu ce sunt:-? poate sa ma ajute cineva?
0
11-08-2009, ora 12:55
anamaria_cimpoca
Nu este medic/terapeut
anamaria_cimpoca
ma numesc Ana-Maria si ma confrunt si eu cu o problema legata de pete, de ceva timp am observat ca am cateva pete pe spate, ulterior erau rosii insa acum m-am bronzat si au devenit albe, as dori sa stiu daca este cazul sa merg la doctor sau or sa dispara.imi este teama sa nu imi apara pe tot corpul...multumesc.
0
19-09-2009, ora 22:16
crynaa
Nu este medic/terapeut
crynaa
SI eu ma confrunt cu aceste "pete" de mai bine de 10 ani. Imi apar pe fata, pe gat, pe piept, partial pe spate si pe brate. Uneori se unesc si devin atat de rosie incat am impresia ca iau foc. E frustrant pentru ca nu sunt singura care observa :) Incep ingrijorarile, intrebarile daca mi-e bine, daca am nevoie de ceva, etc...
Mi s-a spus ca sistemul meu vegetativ reactioneaza asa la emotii. Dar nu e vorba numai de emotii, ci de orice schimbare de dispozitie, de soare, caldura, efort fizic sau intelectual. O perioada de timp nu le-am luat in seama. Credeam ca odata cu trecerea timpului se vor ameliora, vor disparea. Dar in ultima vreme am senzatia ca se agraveaza si devin realmente suparatoare - imi pierd efectiv puterea de concentrare, nu mai reusesc sa-mi continui activitatea; capacitatea de comunicare e si ea in mod evident afectata. Lucrez cu oamenii si ma intreb cat o sa mai rezist in ritmul asta...
Asa ca intreb si eu in ideea ca poate se gaseste cineva sa ne ofere un raspuns: "Ce putem face?"

Multumim
0
19-09-2009, ora 22:42
Romana
Nu este medic/terapeut
Romana
Si eu am aceasta problema. Daca am emotii, daca ma stresez foarte tare imi apar pete pe piept, pe fata... ma fac rosie ca marul... dar cum ma linistesc putin ele trec.
0
19-02-2010, ora 19:59
Serju
Nu este medic/terapeut
Serju
Salut tuturor rosiaticilor ;) si eu sunt unul de al vostru.. tot ce putem face sa amelioram aceasta stare este sa ne imprietenim cu boala si sa nu mai existe acea lupta intre noi si ea, sa ne simtim bine in piele noastra, si chiar daca rosim uneori sa ne amuzam pe cauza asta " fiti atenti ca iau foc fratilor" :)) Increderea de sine conteaza enorm, si tot ceea ce facem sa ne fie noua bine in primul rand pt ca mai tz sa le fie bine si celorlalti (prin starea ta de bine).. eu am convingerea ca psihic putem depasi aceste prob.. Viitorul incepe azi ! Mult succes! ;)
0
23-03-2011, ora 18:03
WlmShk
Nu este medic/terapeut
WlmShk
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Ce-pitiriazis-despre-stii-bine_0_81591848.html
0
20-05-2013, ora 17:37
kyooby
Nu este medic/terapeut
kyooby
Buna ziua tuturor.Am si eu urticarie colinergica si m-a stresat mereu.In fiecare zi pe timp de vara, un cosmar.Acum de circa 4-5 zile am gasit un sapun de la ortos-musetel si galbenele(nu fac reclama), pe care-l folosesc pe corp, sa ma spal.Ma jur cu mana pe inima ca nu ma mai mananca pielea, de cand il folosesc.Corpul mi se incalzeste, ca si cum ar incepe sa se produca urticaria, dar nu am nici o senzatie neplacuta.De cand a inceput caldura, m-am stresat zi de zi.Sper sa pot ajuta, macar pe o parte dintre voi, nestiind la cine va avea effect, ca la mine.Sunt 4 zile de cand am cumparat sapunul si ma simt bine.Este 6 lei, la plafar.Sper sa va fiu de ajutor.stima
0
13-08-2013, ora 14:27
corinaeu
Nu este medic/terapeut
corinaeu
Buna ziua!! Si eu am o problema de cativa ani, imi tot apar pete pe decolteu (pe fata si pe gat nu imi apar) atunci cand sunt stresata, am emotii sau chiar si cand mie cald. Cum ma linistesc imi trece, dar mam saturat de aceste pete sami apara mereu, cateodata imi apar pur si simplu, exista vreun tratament sau ce ar trebui sa fac? Va multumesc frumos.
Adaugă un comentariu / răspuns

12-11-2019, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
OptiBac
OptiBac - probiotice adaptate nevoilor tale
Optibac Probiotic zilnic Extra Forte are o concentratie de 20 miliarde de bacterii vii si contine Lactobacillus acidophilus NCFM - cea mai cercetata tulpina acidophilus din lume. Este probioticul ideal pentru persoanele care au urmat un tratament indelungat cu antibiotice, se confrunta cu alergii sau afectiuni digestive. Detalii aici
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Pete rosii pe piele - primul ajutor
  • Vergeturile
  • Foliculita în urma epilării
  • Funcţia de „barieră” a pielii - cum o susținem?
  • Uleiul de măsline sau floarea-soarelui poate afecta sistemul de apărare al pielii la bebeluși
  • „Pielea electronică” pentru monitorizarea sănătății
  • Microbiomul pielii rămâne stabil în timp, în ciuda unor variații externe
  • Pielea inteligentă care reduce ridurile și cearcănele
  • Cum ne influențează emoțiile memoria?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.