prezervativul rupt, postinor 2, menstruatie intarziata = sarcina?

04-04-2010
lucian92
Nu este medic/terapeut
lucian92
Buna Seara ! Hristos A Inviat !
Am o problema cu, care ma confrunt de ceva timp... Am facut sex protejat cu prietena mea pe 14 feb., dar a avut loc un incident neplacut (prezervativul s-a rupt) :(. La 16 ore a luat prima pastila Postinor 2, iar a doua pastila dupa 12 ore de la prima pastila. Totul ok. Menstruatia a venit aprox la data care trebuia (a intarziat cam 1-2 zile) mentionez ca iubita era in perioada fertila. De atunci am facut sex protejat (niciun incident neplacut) in afara perioadei fertile... Menstruatia trebuia sa se instaleze pe 1 aprilie... suntem in 4 apr. si inca nu a aparut...
Intrebarea mea: Care sunt cauzele care ar putea duce la aceasta intarziere ? * Ea zice ca a stat in frig, a fost putin racita si stresata zilele trecute, e posibil sa fie asta cauza?

Astept raspunsurile dvs. ! Sarbatori Fericite !
5 comentarii
0
04-04-2010, ora 22:37
lucian92
Nu este medic/terapeut
lucian92
Am uitat sa mentionez ca nu am ejaculat in prezervativ... cand l-am scos am observat o gaura micuta in el
0
07-04-2010, ora 09:58
vmc
Nu este medic/terapeut
vmc
prietena ta nu s-a informat... si banuiesc ca nu stie ce probleme poate cauza administrarea pilulei...problema e ca aceasta pastiluta, in primul rand iti provoaca dereglari... e posibil sa vina mai devreme.. sau in cazul ei mai tarziu... dar daca e ceva exista testul de sarcina care se gaseste in orice farmacie.. face unu si scapa de griji si stres ;).. data viitoare aveti mai multa grija... ;)
0
07-04-2010, ora 17:02
lucian92
Nu este medic/terapeut
lucian92
I-a venit menstruatie la 5 minute dupa ce am deschis topicul asta... Mai sunt motive de ingrijorare ? :|
0
07-04-2010, ora 18:12
vmc
Nu este medic/terapeut
vmc
daca ia venit nu... dar pentru un timp sa nu va bazati pe metoda calendarului... din cauza dereglarilor si sa aveti grija cum va protejati...ca nu poti folosi pilula de 2 ori in aceeasi luna si nici sa o folosesti des max de 2 ori pe an ca nui face bn...MAI MULTA GRIJA, MAI PUTINE PROBLEME
0
07-04-2010, ora 20:30
lucian92
Nu este medic/terapeut
lucian92
Nu ne-am bazat niciodata pe metoda calendarului... doar cu prezervativ am facut.
Multumesc. Asa sa fie ! :) Numai bine
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce întârzie menstruația?
  • Am rămas însarcinată, deși m-am protejat - unde am greșit (greșeli frecvente ale contracepției)
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  • Câte zile poate să întârzie ciclul (fără a fi o problemă)
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.