sangerari neregulate

22-11-2013
vasi30
Nu este medic/terapeut
vasi30
Buna
Am luat laurina cu 2-3 ani in urma, dupa care le-am intrerupt.Din luna august a acestui an le-am reluat.Nu am avut nici o problema pana acum o saptamana.Dupa un contact sexual, neprotejat, m-am trezit cu niste sangerari neregulate si 2 zile am avut mici dureri in partea stanga, jos..Tin sa precizez ca abia sapt viitoare tb sa imi vina menstruatia.Mai erau inca 8 pastile in blister cand mi-au aparut sangerarile.Deci nu e perioada ciclului menstrual.M-am speriat si mai tare pentru ca partenerului meu i-au aparut unele mancarimi.Am mers la doctor unde ne-a zis ca am candida si ne-a dat un simplu tratament cu Canestin( o tableteta vaginala si un unguent pe care tb sa il folosim amandoi ).Am 5 zile de cand am introdus tableta vaginala si sangerarile tot persista.Sunt destul de speriata pentru ca nu m-am mai confruntat pana acum cu aceasta problema.Sa fie de la anticonceptionale, chiar daca le iau de 3 luni fara sa se intample nimic? Sa nu fie candida si sa fie altceva?Am 30 ani si sunt fumatoare. Va rog tare mult cine poate sa imi raspunda pentru ca sunt foarte speriata.Va multumesc
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ciclul de două ori pe lună
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.