Diaree si anticonceptionale

20-09-2012
mihaela485
Nu este medic/terapeut
mihaela485
Buna ziua!
Aseara am luat pilula la ora 22 (maine seara trebuie sa iau ultima pastila din folie) si azi am avut doua scaune foarte moi, unul la ora 7.30 si al doilea la 12.30. Trebuie protectie suplimentara? In cate ore se absoarbe pastila?
8 comentarii
0
20-09-2012, ora 14:46
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
Nu e absolut nici o problema, nu e nevoie de protectie suplimentara.
0
20-09-2012, ora 16:36
mihaela485
Nu este medic/terapeut
mihaela485
De fapt a mai fost inca unul pe la 3. In total au fost 3 scaune foarte moi. Mai conteaza cate sunt daca au trecut atatea ore de la inghitirea pastilei?
0
20-09-2012, ora 18:38
bestyutza79
Nu este medic/terapeut
bestyutza79
E foarte mare distanta intre administrarea pastilei si scaunele avute.Daca s-ar fi intamplat la un interval de o ora, doua, puteau fi probleme.
0
20-09-2012, ora 20:55
mihaela485
Nu este medic/terapeut
mihaela485
Da, tot la fel ma gandesc si eu. Multumesc mult
0
25-09-2012, ora 12:41
Paula123
Nu este medic/terapeut
Paula123
Buna.am si eu o problema.Am inceput anticonceptionalele acum o saptamana.ma simt foarte rau de la ele..seara dupa o ora umate dupa ce le iau..imi bate inima fff tare si am senzatia de sufocare..iar in fiecare dimineata cand ma trezesc...am scaune moi si greturi si a fost si cand am vomitat...Dar asta mi se intampla in fiecare zi..doar de cand am inceput pastilele..ar trebui sa le intrerup?va rog autati-ma.Multumesc!
0
25-09-2012, ora 23:03
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Da, în asemenea caz ar trebui întrerupte. Nu numai că vă fac rău, dar, din cauza vomei, nici nu puteţi fi sigură că sunteţi protejată. În umorul negru medical se spune că principala reacţie adversă a anticoncepţionalelor este.sarcina. Acest lucru apare mai ales când ieşiţi de sub protecţie fără să ştiţi.

Pe de altă parte, e foarte adevărat că, întrerupându-le înainte de sfârşitul foliei, este de aşteptat să aveţi o sângerare în câteva zile. Nu-i nimic, se va regla de la sine: preferaţi răul cel mai mic în locul celui mai mare. Pe viitor, nu mai luaţi anticoncepţionale: există atâtea alte metode contraceptive.
0
24-05-2013, ora 15:17
bubulica22
Nu este medic/terapeut
bubulica22
de luni beau ceai sveltaform, provocand sa ma duc mai des la baie. beau ceaiul dimineata/la amiaz si isi face efectul spre seara. eu iau anticonceptionalele la 11 seara. aproximativ inainte sa o iau merg odata la baie si mai merg noaptea dupa 2, si dimineata. mai sunt protejata? stiam ca scade protectia doar daca am mai multe scaune moi in primele ore dupa ce am luat pastila. ieri am avut contact si mie frica sa nu fie cv..
0
01-09-2013, ora 16:44
Caprioara1
Nu este medic/terapeut
Caprioara1
Buna ziua, as avea si eu o intrebare. Daca am luat pastiluta de Marvelon aseara, la ora 22:00, iar in decursul zilei de astazi am avut cam 4-5 scaune apoase, am nevoie de protectie suplimentara? Tin sa precizez ca mai am de luat 4 pastilute.

Multumesc mult !
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diareea cronică
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.