secretie alba, nu mi-a venit ciclul, ajutati-ma va rog

22-08-2014
xanonim
Nu este medic/terapeut
xanonim
Buna ziua! Ma aflu intr-o situatie destul de neplacuta.. Iau anticonceptionale, si in mod normal joi [21.08] trebuia sa imi vina ciclul, dupa obicei. Nu mi-a venit, in schimb de joi dimineata am o scurgere alba, o secretie, care desi nu miroase urat este foarte deranjanta mai ales ca am si o senzatie de mancarime din cand in cand. Ma gandesc ca ar putea fi candidoza [sau candita, nu stiu care e termenul exact, abia azi am citit despre asta], mi se pare foarte ciudat ca a inceput fix in dimineata in care mie trebuia sa imi vina ciclul. O sa imi fac un test de sarcina in urmatoarele zile, insa sper sa nu fiu insarcinata mai ales ca anticonceptionalele le-am luat cum trebuie mereu si prietenul meu nu a ejaculat niciodata in mine de-a lungul anilor. Sunt foarte panicata in momentul de fata, nu stiu daca as putea fi insarcinata, nu stiu de s-ar putea sa fi facut aceata..boala practic. Putin ajutor?
17 comentarii
0
25-08-2014, ora 13:15
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Posibil candida.

Dupa trecerea menstruatiei, cu trimitere de la medicul de familie, mergeti la ginecolog pentru analize si tratament, atat pt. dv., cat si pentru prieten.

Daca prietenul nu face, dv. veti face tratamentul, va vindecati si o luati de la el din nou. Barbatii nu au simptome intotdeauna. Dar asta nu inseamna ca nu pot transmite.
0
21-10-2014, ora 17:31
matildamea
Nu este medic/terapeut
matildamea
Ce aveai pana.la urma?
0
23-04-2015, ora 18:30
miki1991
Nu este medic/terapeut
miki1991
Buna ziua am si eu o problema de 6 luni am schimbat tara in care traiesc si de aproximativ 4 luni am probleme cu ciclul am luni in care imi intarzie 2 saptamani luni in care imi intarzie 3 saptamani in ultimile 3 luni inaintea de menstruatie aveam migrene foarte putaernice, acum am o secretie tansparenta dar lipseste ciclul, am citit pe internet de ovare plichistice si ma sperie saptamana care vine vreau sa ma duc la un control va rog un sfat ceva daca doriti!!!mentionez ca am24 de ani
0
23-04-2015, ora 19:57
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Secretia transparenta este perfecta si normala pt o femeie.

Inghititi alte pastile sau ceaiuri care sa va dea peste cap menstruatia ?
0
24-04-2015, ora 03:52
miki1991
Nu este medic/terapeut
miki1991
cat am avut migrenele acela puternice am luat cocodamol un medicament dat de medic dupa care am luat ketonal urmatoarea luna si am baut ceai de ghimbir... poate fi o cauza???
0
24-04-2015, ora 12:19
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mare grijă însă la consumul de ghimbir în combinaţie cu medicamente non-steoridiene (ex: ketonal), deoarece există riscul crescut de sângerări şi alte efecte adverse.

Mergeti la ginecolog, solicitati si testul Papanicolau si spuneti-i aceste aspecte.
0
24-04-2015, ora 14:03
miki1991
Nu este medic/terapeut
miki1991
multumesc frumos pentru informatii dar aveti vreo idee ce ar putea fi??
0
25-04-2015, ora 13:55
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
1. Sunt peste 10 cauze pt care poate sa va intarzie menstruatia.
Numai medicul in urma consultului ginecologic si al unor analize va poate spune ce e.
Puteti sa dat Cautare pe Google "cauze intarziere ciclu menstrual" si sa cititi articolele.

2. Poate fi o dereglare data de combinatiile de substante pe care le-ati facut si ca se va regla automat in timp, dupa ce nu veti mai lua aceste substante. Cititi cu atentie si prospectele medicamentelor pe care le luati. Unele medicamente pot intrerupe ciclul menstrual complet. Nu este cazul dv. desigur.

3. Orice femeie trabuie sa mearga minim o data pe an la ginecolog sa isi faca Testul Papanicolau de prevenire a cancerului de col uterin. Asa ca nu strica sa va programati la medic in una din zilele in care puteti face testul (cititi pe net articole Cand se face Testul Papanicolau) si sa mergeti si sa faceti in acelasi timp si examen ginecologic, ecografie, ce va da medicul de facut.

4. Anumiti doctori spun ca o femeie trebuie sa aiba minim 11 mentruatii pe an.
0
15-06-2015, ora 06:43
mihaela7
Nu este medic/terapeut
mihaela7
Buna ziua. Sunt putin nelamurita. Pana luna trecuta am luat marvelon 21. Acum fiind plecata din tara mi.au fost schimbate anticonceptionalele cu daylette. Am terminat primul blister dar menstruatia intarzie. Este ceva normal? 
La noile anticonceptionale precizez ca pauza e de doar 4 zile. Cele 4 zile au trecut si am inceput alt blister dar menstruatia inca nu a aparut.
0
17-06-2015, ora 16:41
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Ac produc avorturi timpurii. Feriti-va de ele caci nu le cunoasteti consecintele.
0
09-07-2015, ora 17:13
Anca2223
Nu este medic/terapeut
Anca2223
Buna ziua!am şi eu o problemă, am luat anticoncepţionale Novinete 2ani şi le-am intrerupt în ianuarie, iar în februarie am luat în urma unui contact sexual neprotejat o pilulă de a două zi, de atunci mi-a întârziat menstruaţia în fiecare luna8zile.Acum mi-a întârziat 17zile şi am facut 2teste care au iesit negative.acum am facut şi testul de sânge şi aştept rezultatul.Mentionez ca am schimbat ţară în care locuiam şi aici la ginecolog m-a programat tocmai peste 2saptamani.ştiţi cumva care poate fi cauza?ceva grav sau o sarcină?va rog mult ajutati-ma cu un sfat.va multumesc
0
10-07-2015, ora 17:59
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Anticonceptionalele si pilula de a doua zi au printre efecte adverse avortul timpuriu (avortati copilul in mai putin de 14 zile fara sa stiti) si dereglari hormonale. Posibil sa aveti o dereglare hormonala.
0
11-07-2015, ora 01:08
Anca2223
Nu este medic/terapeut
Anca2223
Mulţumesc mult pentru răspuns.încă nu am primit rezultatul ţestului de sânge dar am observat ca burta(în partea inferioară)s-a "umflat" puţin şi am de 2zile dureri în zona aceea. Chiar îmi este foarte frică de ce aş putea avea
0
11-07-2015, ora 11:57
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca testele sunt negative in principiu nu sunteti insarcinata.
0
10-04-2016, ora 01:29
meni
Nu este medic/terapeut
meni
Salut, am o problema :imi intirziu ciclu trebuia sa vina pe26-27 martie
Si acum deja e 10 aprilie si nu mia venit, insa am scurgeri mari si traiesc liberr viata sexuala, am sinii mariti si dureri in parteA de jos, poate sa fie sarcina..ciclu il aveam regulat in fiecare luna
0
10-04-2016, ora 18:48
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Daca traiti liber, inseamna ca va doriti sa fiti mama. Sa va ajute Dumnezeu !
0
11-04-2016, ora 18:23
meni
Nu este medic/terapeut
meni
Eu as fi crezut sa fiu insarcnata, dar testele m arata negativ..ce poate fi?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este secreția vaginală?
  • Secrețiile vaginale
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.