Prezervativ rupt, pastila de a doua zi si fara sangerare dupa 7 zile

23-05-2008
clau_20064u
Nu este medic/terapeut
clau_20064u
Acum 2 saptamani am avut o problema cu prezervativul (s-a rupt) si pietena mea a luat pastila de contraceptie "POSTINOR" (pe prospect scria ca daca are varsaturi in primele 2 ore sa o ia imediat si pe a 2-a pastila altfel doar dupa 12 ore de la prima... i-a fost putin greata dar nu a avut varsaturi si a luat-o doar dupa 12 ore) Am inteles ca dupa 7 zile urma sa aiba o sangerare...dar asta nu s-a intamplat si in cazul nostru... in 28 trebuie sa ii vina menstruatia e posibil sa ne asteptam la "surprize" daca nu a avut loc acea sangerare dupa 7 zile de la aplicarea pilulei postinor???? Astept un raspuns va multumesc!!!
5 comentarii
0
24-05-2008, ora 00:00
Dr. Marina Prunea
Medicina de familie
Dr. Marina Prunea
Nu. Mai ales ca a luat 2 tablete in interval de 12 ore sansele de sarcina sunt aproape nule. Spun "aproape" pentru ca nimic in lumea asta nu e 100% sigur, dupa parerea mea. Acea sangerare nu apare totdeauna si la toate persoanele, iar aparitia ei nu inseamna lipsa menstruatiei urmatoare. Deci ar trebui ca prietena ta sa aiba menstruatie in jurul datei de 28 (+/- 3 zile, tinand cont ca a luat acele tablete).
0
25-05-2008, ora 00:00
clau_20064u
Nu este medic/terapeut
clau_20064u
Mai am o intrebare.acum 2 zile i-a venit menstruatia...dar trebuia sa ii vina doar in 28 normal. oare e acea sangerare intarziata sau e menstruatia normala doar ca a venit mai repede?
a fost la ginecolog si i-a prescris anticonceptionale si a spus sa le ia dupa primul ciclu se poate numi ciclu sangerarea sau.adica nah cand trebe sa le ia??
0
25-05-2008, ora 00:00
Dr. Marina Prunea
Medicina de familie
Dr. Marina Prunea
I-a venit menstruatia acum 2 zile.ar fi trebuit sa inceapa in prima zi. Poate ca ar fi mai bine sa va protejati cu prezervativ inca o luna si sa ia un "start" corect la urmatoarea menstruatie, altfel nu exista o garantie a unei protectii eficiente.
0
26-05-2008, ora 00:00
clau_20064u
Nu este medic/terapeut
clau_20064u
Ginecologul i-a spus ca trebuie sa le ia doar din a 5-a zi de menstruatie din cate stiu eu sunt mai multe tipuri de anticonceptionale...astea se numesc karissa deci ma puteti lamuri si pe mine cum ramane cu "protejarea"??
0
26-05-2008, ora 00:00
clau_20064u
Nu este medic/terapeut
clau_20064u
Imi mai raspunde si mie cineva va rog!!!!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contracepția de urgență
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.