Serlift

22-11-2018
alix71
Nu este medic/terapeut
alix71
Dupa o incercare de tratare a unui episod depresiv cu Cipralex, esuat pentru ca nu l-am suportat gastric, mi s-a prescris Serlift, in prima zi mi-a dat 50 mg, din nou greata si arsura la stomac, chiar si piele, dar incomparabil cu durerea data de Cipralex.M-am mai uitat pe forumuri, chiar si in prospect si am injumatatit doza la 25 mg, si am suportat cateva zile cu stoicism arsurile gastrice+insomnia.Dupa 4 zile s-au mai ameliorat iar dupa 7 zile am hotarat sa iau 50 mg, e oricum doza minima eficienta, terapeutica, efectele adverse nu au mai fost atat de dure desi doza era dubla.Dar nu au trecut complet in 4 zile.Oare este posibil ca organismul, mai exact stomacul sa se obisnuiasca cu el si arsurile sa se remita in timp.altfel asa ca dispozitie sunt mai bine, parca am mai multa energie, chiar daca nu dorm mai mult de 4 ore pe noapte cu somnifer, ma trezesc in jurul orei 3 si acolo raman, nu mai adorm nicicum, degeaba somnifere.Multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.